شهردار شهر مشهد خبرداد:

پیش‌بینی بسته حمایتی ویژه برای خبرنگاران مشهدی

مشهد(پانا)- شهردار شهر مشهد گفت: با همت شورای شهر و مدیریت شهری، طی مدت یک‌ماه، بسته حمایتی ویژه‌ای برای خبرنگاران پیش‌‌بینی می‌شود تا خبرنگاران با سرعت بیشتری در جریان امکانات و اقدامات مدیریت شهری به منظور اطلاع‌رسانی قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی بسته حمایتی ویژه برای خبرنگاران مشهدی

محمدرضا قلندر شریف، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: آنچه خبرها، حوادث، سوانح و خبرهای خوب را ماندگار می‌کند، خبررسانی سریع شما خبرنگاران است. قلم، زبان و دوربین خبرنگاران، موجب ماندگاری موضوعات، خبرهای خوش، اقدامات و خدمات می‌شود.

وی افزود: کاری که در مدیریت شهری انجام می‌شود، در بسیاری از موارد جزء وظایف شهرداری نیست؛ اما از وظایف شهرداری محسوب می‌شود. قطعا همراهی و هم‌افزایی شما با مدیریت شهری موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

قلندر شریف بیان کرد: مدیریت شهری و خدمات آن ویترین خدمات نظام جمهوری اسلامی است. شهرمشهد پویا و زنده است و شهرداری ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌دهد.

وی اشاره کرد: با همت شورای شهر و مدیریت شهری، طی مدت یک‌ماه، بسته حمایتی ویژه‌ای برای خبرنگاران پیش‌‌بینی می‌شود تا خبرنگاران با سرعت بیشتری در جریان امکانات و اقدامات مدیریت شهری به منظور اطلاع رسانی قرار گیرند.

خبرنگار : ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار