معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز:

۸۰۰ بازی گروهی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به مناطق و کانون‌ها ارسال شد

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری آیین رونمایی و ارسال بازی‌های گروهی به نواحی، شهرستان‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
۸۰۰ بازی گروهی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به مناطق و کانون‌ها ارسال شد

سردا فتح‌اللهی در آیین رونمایی و ارسال بازی‌های گروهی به مناطق مختلف استان البرز گفت: بازی کردن آن هم از نوع گروهی می‌تواند شادترین و لذتبخش‌ترین فعالیت هر فرد در طول زندگی‌اش باشد. در واقع کودکان از طریق شرکت در بازی‌های گروهی، درس‌های زندگی را می‌آموزند، مهارت‌های خود را کشف می‌کنند و یاد می‌گیرند در موقعیت‌های مختلف چه واکنش یا تصمیم مناسبی را بگیرند.

وی افزود: کودکان با بازی‌های گروهی، مفهوم همکاری و هماهنگی را به خوبی می‌آموزند که مسیری برای رشد اجتماعی و عاطفی آنان است.

فتح‌اللهی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان البرز امسال نیز مانند سال‌های گذشته در قالب برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله ویژه‌برنامه عصر مانی در مدارس کرده است. این ویژه‌برنامه شامل برگزاری اردوی یک‌روزه درون‌مدرسه‌ای است که دانش‌آموزان با حضور در مدرسه و انجام بازی‌های گروهی و حضور در کلاس‌های گوناگون، مهارت‌های مختلف را می‌آموزند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف تربیتی ‌می‌تواند در اثربخش بودن فعالیت‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان موثر باشد.

وی عنوان کرد: از این رو امسال ۱۶۰ عدد از  بازی مختلف «تاما» که حدود ۸۰۰ بازی محسوب می‌شوند به مناطق، شهرستان‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش استان البرز ارسال شده تا دانش‌آموزان در طرح اوقات فراغت تابستان از آن‌ها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار