رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد:

گسترش ایمان و امید در جامعه از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است

کرج (پانا) - رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد طی پیامی، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را با اشاره به مسئولیت خطیر و حساس عدالت‌خواهی اجتماعی و فردی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۴۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
گسترش ایمان و امید در جامعه از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است

حامد مومنی‌نژاد در متن پیام تبریک خود آورده است: قوه‌قضاییه به ‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار جمهوری اسلامی، نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد. صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین گسترش ایمان و امید در جامعه از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است.

وی عنوان کرد: بی‌شک قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادهای مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

مومنی‌نژاد افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی و کارکنان این قوه علی‌الخصوص در شهرستان اشتهارد تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان، موفقیت و تاییدات الهی را در مسیر عدالت‌گستری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این عزیزان مسالت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار