اعلام نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری؛

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به مرحله دوم راه می‌یابند

جمعه هفته آینده زمان برگزاری مرحله دوم تعیین می‌شود/ درصد مشارکت ۴۰ درصد است

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد انتخابات کشور ضمن تشریح اعلام نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری، گفت مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار ۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه می‌یابند و جمعه هفته آینده زمان برگزاری مرحله دوم تعیین می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۴۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به مرحله دوم راه می‌یابند

محسن اسلامی راس ساعت ۰۳:۳۰ با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، اظهار کرد: تاکنون ۷ هزار و ۳ شعبه شمارش شده و در سامانه جامع ثبت شده است. 

‌⁧‫وی افزود: تعداد آرا ماخوذه برای مسعود پزشکیان‬⁩ ۹۷۳ هزار و ۵۲ رای؛ سعید جلیلی‬⁩ ۹۶۳ هزار و ۶۱۵ رای؛ محمدباقر قالیباف‬⁩ ۳۴۱ هزار و ۵۶ رای و مصطفی پورمحمدی‬⁩ ۱۵ هزار و ۶۲۵ رای بوده است.

۰۴:۰۳ | سخنگوی ستاد انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور گفت: از ۱۱ هزار و ۴۲۵ شعبه که حاصل ۱۸۰ شهرستان تجمیع شده است؛ تعداد کل برگ‌های ماخوذه ۳ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۲۴۸ رای بود که آرای مسعود پزشکیان یک میلیون و ۵۹۵ هزار و ۳۴۵ رای؛ سعید جلیلی یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۶۸ رای؛ محمدباقر قالیباف ۵۵۴ هزار و ۱۴۴ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۵ هزار و ۵۳۸ رای اخذ کرده‌اند.

۰۴:۳۵ | اسلامی بیان کرد: آرای شمارش‌شده ۵ میلیون و ۸۵۲ هزار و‌ ۸۰۵ است؛ رای اخذشده مسعود ⁧‫پزشکیان‬⁩ ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۷۶۰ رای؛ ‌سعید ⁧‫جلیلی ۲ میلیون و ۴۰۸ هزار و ‌۷۹ رای؛ محمدباقر ⁧‫قالیباف‬⁩ ۷۸۰ هزار و ۲۰۲ رای و مصطفی پورمحمدی‬⁩ ۴۰ هزار و ۴۲۸ رای است. ‌⁧‬⁩

۰۵:۰۴ | سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: از مجموع ۲۳ هزار و ۶۶ شعبه شمارش شده که شامل ۳۰۰ شهرستان است، ۸ میلیون و ۳۷۹ هزار  ۳۴۱ رای، تعداد آرای سعید جلیلی ۳ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۱۹۱ رای؛ مسعود پزشکیان ۳ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۱۹۱ رای؛ محمدباقر قالیباف یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۶۵۹ رای و مصطفی پورمحمدی ۶۲ هزار و ۳۱۰ رای است.

۰۵:۴۵ | محسن اسلامی با ارائه جدیدترین آمار، بیان کرد: از تعداد ۲۷ هزار و ۹۳۸ شعب شمارش و تجمیع شده، ۱۰ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۴۱۰ تعداد کل برگه‌های رای صحیح و باطله ماخوذه است. که آرای ماخوذه سعید جلیلی ۴ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۸۶ رای؛ مسعود پزشکیان ۴ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۸۱۵ رای، محمدباقر قالیباف یک میلیون ۳۸۵ هزار و ۸۳ رای و مصطفی پورمحمدی ۸۰ هزار‌و ۵۰۶ رای است.

۰۶:۵۱ | تعداد آرا شمارش شده تا این لحظه ۱۲ میلیون و ۵۸ هزار و ۸۴۳ است که میزان آرا مسعود پزشکیان ۵ میلیون ۳۵۴ رای؛  سعید جلیلی ۴ میلیون ۸۷۵ هزار و ۲۶۹ رای و محمدباقر قالیباف یک میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۲۸ رای و مصطفی پورمحمدی ۹۵ هزار و ۱۷۲ رای است.  

۰۸:۱۵ | سخنگوی ستاد انتخابات کشور در هفتمین اعلام نتایج، گفت: از مجموع ۳۷ هزار و ۲۴ شعبه شمارش و تجمیع شده، آرا ماخوذه مسعود پزشکیان ۵ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۷۸۱؛ سعید جلیلی ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۲۱؛ محمدباقر قالیباف یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۸۵ و مصطفی پورمحمدی ۱۱۱ هزار و ۹۶۷ است.  

۹:۴۰ | اسلامی بیان کرد: از مجموع ۱۹ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۷۱۳، مسعود پزشکیان ۸ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۵۷۷ رای؛ سعید جلیلی ۷ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۵۶ رای؛ محمدباقر قالیباف ۲ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۵۱۲؛ مصطفی پورمحمدی ۱۵۸ هزار و ۳۱۴ رای است.

۱۱:۳۰ | سخنگوی ستاد انتخابات کشور در تشریح آخرین آمار شمارش آرا اظهار کرد: تعداد کل شعب در کشور تعداد کل برگه‌های آرا ماخوذه ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ بوده است که مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار ۹۹۱ رای، سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای، محمدباقر قالیباف ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۴۰ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۰۶ هزار و ۳۹۷ رای بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار