نشست «مروری بر بازاریابی کتاب‌های انتشارات کانون با تأکید بر کتاب‌های شعر» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری نشست «مروری بر بازاریابی کتاب‌های انتشارات کانون با تأکید بر کتاب‌های شعر» را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۸۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست «مروری بر بازاریابی کتاب‌های انتشارات کانون با تأکید بر کتاب‌های شعر» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سومین نشست هم‌اندیشی کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با موضوع «مروری بر بازاریابی کتاب‌های انتشارات کانون با تأکید بر کتاب‌های شعر» روز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در محل کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

در این نشست عباس محمددینی مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون، مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون و جعفر ابراهیمی (شاهد) شاعر و پیشکسوت حوزه‌ی ادبیات کودکان حضور دارند.

روش‌های نوین بازاریابی کتاب کودک و شناسایی کانال‌های مناسب توزیع؛ کمیت و کیفیت حضور انتشارات کانون در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی؛ بازار فروش کتاب‌های شعر و دیگر قالب‌های ادبی و میزان استقبال خانواده‌ها از این قالب‌ها؛ کتاب‌های پرفروش و کم‌فروش کانون، علت‌ها و راهکارها؛ مرغک کانون، برند شناخته شده در حوزه‌ نشر کتاب کودک، وضعیت گذشته، اکنون و آینده و وضعیت انتشارات کانون در مقایسه با ناشران برتر کتاب کودک از موضوع‌هایی است که در این نشست مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

این نشست سخنران محور نیست و همه‌ی اعضای شرکت‌کننده در آن می‌توانند در مباحث مطرح شده مشارکت داشته باشند.

علاقه‌مندان به حضور در نشست «مروری بر بازاریابی کتاب‌های انتشارات کانون با تأکید بر کتاب‌های شعر» می‌توانند از طریق فضای مجازی، در اسکای روم به نشانی https://live.kpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار