سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان سمنان:

خبرگزاری پانا بازوی قدرتمند سازمان دانش‌آموزی است

سمنان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه هدف این است که شعار «هر مدرسه یک خبرنگار» محقق شود، گفت خبرگزاری پانا بازوی قدرتمند سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا بازوی قدرتمند سازمان دانش‌آموزی است

سیدحسن مرتضوی در نشست با خبرنگاران پانا شهرستان سمنان، پوشش کلیه برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی در سطح مدارس را از وظایف خبرنگاران پانا برشمرد و افزود: از این رو، سایر تشکل‌های دانش‌آموزی قرار است زیرمجموعه پانا فعالیت داشته باشند.

وی از برگزاری اردوی کشوری در مهر سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به میزان سهمیه مناطق، اعزام تعدادی از دانش‌آموزان منتخب هر شهرستان در حال برنامه‌ریزی است.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با تاکید بر اینکه کاور برای یک خبرنگار، هویت پانا را ایجاد می‌کند، اضافه کرد: جهت پذیرش در برنامه‌ها به همراه داشتن پوشش رسمی و کارت پانا ضروری است.

مرتضوی با اشاره به اینکه پانا یک خبرگزاری بزرگ در سطح کشور است، ادامه داد: خبرگزاری پانا همانند روابط عمومی آموزش و پرورش، مخاطب خاص بیش از 16 میلیون دانش‌آموز است.

وی ضمن تشکر از حضور داوطبانه خبرنگاران پانا در برنامه‌ها و مراسم مختلف، توجه به جاذبه‌های بومی و استانی را از موضوعات مورد تاکید قرار داد.

خبرنگار : محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار