مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران:

۲۰۷ مدرسه در مرحله اول طرح شهید عجمیان، بهسازی و شاداب‌سازی شد

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از بهسازی و شاداب‌سازی ۲۰۷ مدرسه مورد هدف در 8 منطقه محروم و کم‌برخوردار این استان با ۶۵۶ کلاس درس در مرحله اول اجرای طرح شهید عجمیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۷ مدرسه در مرحله اول طرح شهید عجمیان، بهسازی و شاداب‌سازی شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مازندران؛ حسین کمالی عنوان کرد: تامین اقلام رنگ‌آمیزی و بهسازی تجهیزات و نیمکت و صندلی از طریق قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان اجرا شده است.

کمالی بیان کرد: این اقدامات توسط بیش از ۱۲۰ گروه جهادی درون و برون‌مدرسه‌ای استان شامل دانش‌آموزان، فرهنگیان، گروه‌های مردمی، سازمان‌های بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی و سازندگی و نیز خیّران نیک‌اندیش در حال انجام است.

وی گفت: در فاز دوم این طرح، ۲۷۰ مدرسه کم‌برخوردار و قریب به ۸۰۰ کلاس دیگر در شهریور تحت پوشش طرح شهید عجمیان قرار می‌گیرد.

کمالی بیان کرد: تا پیش از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در مجموع هزار و ۴۵۰ کلاس در ۴۸۰ مدرسه استان و ۴ هزار و‌ ۷۰۰ نیمکت و صندلی دانش‌آموزان، بهسازی و شاداب‌سازی خواهد شد.

وی از تلاش، همکاری و مشارکت همه کسانی که در اجرای هرچه بهتر طرح شهید عجمیان یاریگر آموزش و پرورش مازندران بودند، قدردانی کرد.

منبع : آموزش و پرورش خبرنگار : اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار