سومین کنفرانس بین‌المللی انجمن مدیریت کسب و کار برگزار شد

تهران (پانا) - سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران با اعطای ۱۳ جایزه ملی به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سومین کنفرانس بین‌المللی انجمن مدیریت کسب و کار برگزار شد

سالن اجلاس سران شاهد سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با حضور چهره های شاخص و مدیران کسب و کار بود.در ابتدای این کنفرانس محمد هادی عسگری,ریاست انجمن مدیریت کسب و کار و محمدرضا انبیائی نائب رئیس انجمن ضمن خیرمقدم و ایراد سخنرانی به محتویات برنامه اشاره کردند.

موضوعات تخصصی این کنفرانس تخصصی تحول دیجیتال بخش خصوصی و ماندگاری کسب وکارها ,نشست تخصصی تاب آوری و چالش های آینده  کسب و کارها, نشست تخصصی تفکر سیستمی,مفاهیم نوین بازاریابی بود.

حسین راغفر عضو هیات علمی  دانشگاه الزهرا, محمد مهدی نژاد  نوری معاونت علوم تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح و سایر مدیران و اساتید حضور به عمل رساندند.

در پایان این کنفرانس جایزه ملی و تقدیر از کسب و کارهای وموفق اعطا شد.از مهمترین برنامه‌های این رویداد ارائه مقالات تخصصی، اعطای جایزه  ملی مدیریت کسب و کار سال کشور، انتخاب و معرفی کتاب سال مدیریت کسب و کار کشور، انتخاب و معرفی پایان نامه برتر دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت کسب و کار سال کشور انتخاب و معرفی پژوهشگر برتر سال کشور در حوزه مدیریت کسب و کار، انتخاب و معرفی چهره برجسته مدیریت کسب و کار در سال 1403 بود.

حضور و مشارکت بیش از دویست عضو هیئت علمی و استاد برجسته داخلی و خارجی از بیش از نود دانشگاه و همچنین برگزاری نشستها و پنلها و کارگاههای تخصصی از جمله ویژگی های مهم  این رویداد بود.

ارتقاء فرهنگ توسعه و مدیریت علمی کسب و کار با تأکید بر توسعه دانش بنیان، استفاده از روش های مؤثر در توسعه دانش بنیان، شناسایی کارآفرینان و بهره‌گیری از دیدگاههای آنها در نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان، معرفی نوآوریها و فناوریهای کلیدی و دانش بنیان حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار و آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردهای مدیریت کسب و کار کشور و ... از جمله اهداف این کنفرانس بود.

محمد مهدی نژاد نوری معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دکتر ابراهیم بازیان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور، دکتر حسین سلاح ورزی رئیس هیئت مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران،  پروفسور محمود سریع القلم، پروفسور حسین راغفر، پروفسور علینقی مشایخی، پروفسور محمدرضا حمیدی زاده، پروفسور اسداله کردنائیج، پروفسور حسنعلی آقاجانی، پروفسور آذر کفاش پور، پروفسور عبدالحمید ابراهیمی، پروفسور فریدون رهنمای رودپشتی دکتر محمود ،اولیائی، دکتر پرویز درگی و... از جمله سخنرانان این روید مهم علمی بودند.

این  رویداد معتبر علمی که توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاه های داخلی و حدود ده دانشگاه خارجی و نهادهای معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمن های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی کشور و ... 22 و 23 مردادماه برگزار گردید و کارگاه های تخصصی و ارائه مقالات منتخب طی 5 روز پس از برگزاری کنفرانس برگزار گردید، مهم ترین برنامه این انجمن برجسته علمی است که هر ساله برگزار می گردد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار