رئیس سازمان هواپیمایی کشور:

ارز اربعین ایرلاین‌ها هفته آینده تأمین می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره با بانک مرکزی برای تأمین ارز ایرلاین‌ها در ایام اربعین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ارز اربعین ایرلاین‌ها هفته آینده تأمین می‌شود

به گزارش وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشستی با مدیران ارشد سازمان و شرکت های هواپیمایی اظهار کرد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته امسال حدود ۵۰۰هزار زائر اربعین حسینی توسط بخش حمل و نقل هوایی از ۲۶ فرودگاه کشور جابه‌جا خواهد شد.

وی از مذاکره با بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز شرکت ها خبر داد و گفت: در هفته آینده، مشکل تامین ارز ایرلاین‌ها با هماهنگی به عمل آمده، رفع می شود.

محمدی بخش همچنین اظهار کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با کشور عراق مقرر شد ۱۵۰۰ پرواز رفت و ۱۵۰۰ پرواز برگشت برای عملیات پروازهای اربعین حسینی به مقاصد نجف و بغداد به شرکت های ایرانی اختصاص یابد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به مدیران عامل شرکت های هواپیمایی بر کنترل نرخ بلیت در بازه زمانی عملیات اربعین تاکید کرد و گفت: از فروش بلیت گروهی خودداری کنید و تمامی فروش های گروهی با نظارت و هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری انجام خواهد گرفت.

وی بر استفاده از تمام توان و ظرفیت در جابه جایی زائران اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: زائران اربعین به هیچ وجه بدون بلیت وارد فرودگاه‌های کشور و به ویژه فرودگاه نجف نشوند و حتما برای ایام اربعین بلیت رفت و برگشت خریداری کنند.

محمدی‌بخش ادامه داد: ایرلاین‌ها و مسئولان فرودگاهی سعی کنند که ایستایی زائران اربعین به حداقل ممکن برسد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر توجه به عدم حمل کالاهای ممنوعه توسط زائران گفت: امسال کشور عراق برای عدم ورود داروهای ممنوعه یا داروهای احتیاج به نسخه با دوز مشخص تاکید دارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار