معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

پایان فرایند تصحیح موردکاوی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی استان اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان از پایان فرایند تصحیح موردکاوی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان فرایند تصحیح موردکاوی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی استان اصفهان
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان از پایان فرایند تصحیح موردکاوی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی استان خبر داد.

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: فرایند تصحیح پاسخ برگ‌های موردکاوی آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی در دو بخش عمومی و تخصصی در ۸ حوزه و با حضور روزانه بیش از ۱۵۰ مصحح انجام شد.

وی ادامه داد: در طی ۷ روز بیش از ۶۴۰۰ پاسخ برگ از داوطلبان استان اصفهان و بیش از ۳۶۰۰ پاسخ برگ از داوطلبان استان چهارمحال‌وبختیاری در حوزه‌های تصحیح استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

نم نبات خاطرنشان کرد: موردکاوی در حقیقت روشی است که داوطلب در معرض یک سناریو و مشکل کسب‌وکار، مشابه مواردی که در شغل با آنها روبرو می‌شود قرار می‌گیرد؛ این سناریو اغلب شامل وضعیتی از کسب‌وکار است و فرد باید پیشنهادها و نظراتی دررابطه‌با شرایط حاضر بدهد. هدف اساسی در موردکاوی فهم آن موقعیت و تحلیل آن و سپس ارائه نظرات و راه‌حل‌های مناسب برای آن موقعیت است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار