قالیباف: موفقیت دولت، کامیابی اسلام و نظام است

برخی قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت بدون توهین رقابت کرده ام ، رقیب این دولت بودم و مواضع من مشخص است اما امروز موفقیت این دولت، موفقیت اسلام، نظام و مردم است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: موفقیت دولت، کامیابی اسلام و نظام است

محمد باقر قالیباف درحاشیه آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مشهد افزود: همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب می فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است اما برخی را می بینم ، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این با خواسته رهبری همسو نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نقدی به دولت داریم که داریم می توانیم در جلسات دو نفره با رییس جمهوری مطرح کنیم وگرنه در نشست های سه نفره و یا در شورای عالی امنیت ملی بیان کنیم و یا در هیات رییسه مجلس یا صحن علنی مجلس مطرح می کنیم و در نهایت با مردم در میان می گذاریم اما این که در کمین بنشینیم و چوب لای چرخ بگذاریم و یا در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است.

قالیباف افزود: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می دانیم و به آن کمک نیز می کنیم.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی همه ساله همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت رضا(ع) در آیین های سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در مشهد شرکت می کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار