مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

افتتاح استخر علی‌‌ابن ابیطالب (ع) پاکدشت، ارائه خدمتی با ارزش به فرهنگیان و دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در آیین افتتاحیه استخر علی‌ابن ابیطالب شهرستان پاکدشت، هدف از فعال شدن این مجموعه ورزشی را ارائه خدمات باارزش به فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان خواند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح استخر علی‌‌ابن ابیطالب (ع) پاکدشت، ارائه خدمتی با ارزش به فرهنگیان و دانش‌آموزان است

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آئین افتتاحیه استخر علی‌ابن ابیطالب در شهرستان پاکدشت با ابراز خرسندی از بازگشایی این مجموعه ورزشی اظهار کرد:  این مجموعه ورزشی برای تندرستی، تفریح و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اختیار دانش‌آموزان پاکدشت قرار گرفته است؛ امیدواریم این وعده باعث روزهای خوبی برای دانش‌آموزان منطقه شود.

وی در ادامه افزود:  این مجموعه ورزشی به دلیل عدم نگهداری مناسب در گذشته آسیب‌های زیادی دیده بود، اما خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، زیرساخت‌های آن احیا شده و اکنون در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

در ادامه محمد حسنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نیز با اشاره به تعطیلی هفت ساله این استخر، گفت:  این استخر با تعویض حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد موتور و افزودن امکانات جدید بازگشایی شده است؛ هدف اصلی ما ارائه خدمات باارزش به فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

وی تاکید کرد:  دانش‌آموزان مخاطبان اصلی ما هستند و ما باید بتوانیم خدماتی برای دانش‌آموزان عزیزمان داشته باشیم تا در کنار تحصیل به سلامت جسمی و روحی خود نیز توجه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار