وصول ۲۵ درصدی بودجه امسال شهرداری تهران تا تیرماه

تهران (پانا) - دو تن از اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را پیرامون عملکرد مالی شهرداری تهران در چهارماهه اول امسال بیان کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وصول ۲۵ درصدی بودجه امسال شهرداری تهران تا تیرماه

ناصر امانی بعد از استماع گزارش خزانه‌دار در خصوص عملکر چهارماهه شهرداری تهران در حوزه مالی گفت: براساس قانون رسیدگی به حساب درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران جزو وظایف شورای شهر است اما می‌بینیم که آخرین وقت روز دوشنبه این گزارش مالی در دستور کار قرار گرفته است و فرصت بررسی دستور نداشتیم.

وی با بیان این‌که از نظر کمی، گزارش مشکلی ندارد و ۲۵ درصد از بودجه تا تیرماه وصول شده است و به نظر می‌رسد که تا پایان سال این عدد به ۱۰۰ درصد برسد، تصریح کرد: این گزارش باید از نظر کیفی نیز بررسی شود و قوت و ضعف عملکرد مالی شهرداری از نظر کیفی بررسی شود که با این سرعت امکان‌پذیر نیست.

امانی با بیان این‌که درآمدهای ناشی از اجرای طرح‌های توسعه شهری همچون صدور پروانه، نوسازی، تراکم مجاز و غیرمجاز در چهار ماهه کاهش داشته است که حسن عملکرد را نشان می‌دهد، اظهار کرد: گزارش عملکردی باید از نظر میزان تحقق بودجه پایدار یا ناپایدار بررسی شود.

در ادامه احمد علوی - رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر نیز تاکید کرد: در حوزه مالی باید به مساله ثبت اسناد توجه کنیم و این مساله را باید در گزارش‌های بعدی کاهش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار