درخشش دختران ناحیه ۵ اصفهان در مسابقات کشوری گراپلینگ بانوان

اصفهان (پانا) - مسابقات قهرمان کشوری گراپلینگ بانوان به میزبانی تهران برگزار شد که در این مسابقات، اصفهان در رتبه‌ اول در استایل نوگی و رتبه‌ سوم در استایل گی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دختران ناحیه ۵ اصفهان در مسابقات کشوری گراپلینگ بانوان

در استایل گی بعد از تهران با ۱۳ مدال (۶ طلا، ۴ نقره، ۳برنز) و البرز با ۶ مدال (۵ طلا، ۱ برنز)، اصفهان با ۱۱ مدال (۲ طلا، ۶ نقره، ۳ برنز) در جایگاه سوم قرار گرفت.

در استایل نوگی، اصفهان با قرار گرفتن در رتبه‌ اول، خوش درخشید. اصفهان با ۱۶ مدال (۸ طلا، ۳ نقره، ۵ برنز) در جایگاه اول، تهران با ۱۱ مدال (۳ طلا، ۷ نقره، ۱ برنز) در جایگاه دوم و سمنان با ۹ مدال (۳ طلا، ۴ نقره، ۲ برنز) در جایگاه سوم قرار گرفت.

در این بین، باشگاه شهدای شمس‌آباد از محله‌ شمس آباد ناحیه ۵ اصفهان با دریافت ۶ سهمیه‌ به این مسابقات راه یافت و هستی شیخی با مدال برنز در استایل گی و هستی میرزایی، ستاره اسحاقیان و ثنا خالقی در استایل نوگی، موفق به کسب مدال برنز شدند.

با توجه به اینکه همگی این دانش‌آموزان برای بار اول در این مسابقات حاضر شدند، امیدواریم در سال‌های آینده موفقیت‌های بیشتر و مدال‌های رنگین‌تری را برای ناحیه ۵ کسب کنند.

این مسابقات که در ۱۸ و ۱۹ مرداد در خانه کشتی دستجردی تهران برگزار شد در 5 رده‌ سنی از خردسالان تا بزرگسالان و در 2 استایل گی و نوگی بود. ۱۰ استان  اصفهان، تهران، خراسان رضوی، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، گلستان و مازندران در این رده از مسابقات حاضر شدند.

خبرنگار : آتریا علیرضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار