معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۵:

دستاوردها در جشنواره نوآوری آموزش و یادگیری نتیجه تعهد دبیران است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۵، دستاوردهای دبیران منطقه در جشنواره نوآوری آموزش و یادگیری را نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد دبیران منطقه دانست که با تمام توان در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان گام برداشته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردها در جشنواره نوآوری آموزش و یادگیری نتیجه تعهد دبیران است

دبیران فرهیخته آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، موفق به کسب مقام‌های ارزشمند در جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در سطح استانی شدند. در این رقابت‌ها که با هدف ارتقای کیفیت آموزش و ایجاد انگیزه در میان دبیران برگزار شد، صفیه کثیری و ازهار شرکاء، موفق به کسب مقام دوم استانی در محور قرآن شدند. همچنین مریم ترابی و زهرا تکلو در محور استیم (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی) مقام دوم استانی را از آن خود کرده و محدثه بابکی و فریبا عبداللهی نیز در محور آزمایشگاه علوم تجربی، موفق به کسب مقام سوم استانی شدند.

این موفقیت‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد این دبیران گرانقدر به ارتقای سطح علمی، عملی و فرهنگی دانش‌آموزان است.

خلیل الطافی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه 5 تهران در خصوص این موفقیت‌ها گفت: این دستاوردها نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد دبیران منطقه است که با تمام توان در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان گام برداشته‌اند. کسب مقام‌های برتر در جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری، نشان‌دهنده توانمندی و خلاقیت بالای این عزیزان است. امیدواریم که با استمرار این تلاش‌ها، شاهد موفقیت‌های بیشتر در سطح بالاتر باشیم.

وی افزود: آموزش و پرورش منطقه ۵ همواره به دنبال حمایت از نوآوری و خلاقیت در فرآیندهای آموزشی است و این موفقیت‌ها گواهی بر این رویکرد است. دبیران ما با به‌کارگیری روش‌های نوین آموزشی و ایجاد فضایی پویا برای یادگیری توانسته‌اند نقش مهمی در رشد و توسعه دانش‌آموزان ایفا کنند. به این موفقیت‌ها افتخار می‌کنیم و با تمام قوا از تلاش‌های ارزشمند آن‌ها حمایت خواهیم کرد.»

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار