معلم نمونه کشوری: علیرضا کاظمی گزینه مناسبی به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش است

انتخاب آقای کاظمی دشمنان را ناراحت کرده و این نشان می‌دهد که تصمیم دولت برای معرفی ایشان خوب بوده است

تهران (پانا) - یک معلم نمونه کشوری ‌با اشاره به ناراحتی و عصبانیت برخی شبکه‌های معاند از انتخاب علیرضا کاظمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاکید کرد برخی از آن‌ها اعلام کردند که ما با این انتخاب مسعود پزشکیان از او ناامید شدیم!؛ من این موضوع را یک نقطه مثبت برای علیرضا کاظمی به عنوان وزیر آموزش و پرورش می‌دانم، چون دشمن هر زمان که از ما عصبانی است، بدانید که ما در آن موضوع خوب عمل کرده‌ایم.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
معلم نمونه کشوری: علیرضا کاظمی گزینه مناسبی به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش است

عبدالله بیات معلم نمونه کشوری در گفت‌و‌گو ‌با پانا درباره معرفی علیرضا کاظمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت چهاردهم، اظهار کرد: «‌علیرضا کاظمی با آموزش و پرورش آشنا‌ست، در بدنه آموزش و پرورش بوده و آن را از نزدیک لمس کرده است. از مشکلات و معضلات آموزش و پرورش آگاه است ‌و این یک نقطه مثبت برای علیرضا کاظمی به حساب می‌آید. ‌آموزش و پرورش اما یک وزارتخانه پُر‌کار است. آقای کاظمی باید توان خود را افزایش دهد تا بتواند در این سمت، عملکرد خوبی از خود نشان دهد و وقت زیادی را باید در این امر صرف کند چون کار بسیار سنگینی است.»

این معلم نمونه کشوری ادامه داد: «‌هرکسی نمی‌تواند به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت کند، چون کار سخت و سنگینی است؛ علیرضا کاظمی در آموزش و پرورش فعالیت داشته و این حوزه را می‌شناسند. ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم، به شرط اینکه پُر‌کار باشند و نهایت تلاش خود را در  این عرصه بگذارند. ‌توقع فرهنگیان، دانش‌آموزان، خانواده و جامعه نسبت به آموزش و پرورش بسیار زیاد است و افراد زیادی با حوزه آموزش و پرورش مرتبط هستند، یعنی در قالب یک خانواده ایرانی، یک دانش‌آموز، فرزند و نوه‌ای که دارند با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، بنابراین باید عمل‌ها را در آموزش و پرورش که یک نهاد‌ مربوط به تربیت، رشد و تعالی جامعه است در همه جهات ‌برآورده سازند.»

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با توجه به ملاک‌ها و معیارهایی که مقام معظم رهبری اخیرا بیان کردند به وزرا رأی اعتماد دهند، افزود: «‌نمایندگان مجلس وظیفه دارند که وضعیت وزرا را بررسی کنند و رأی اعتماد دهند. ‌دولت هم وظیفه دارد که افراد مناسب را معرفی کند؛ به نظر من اینکه دولت آمده است شخصی را که از دل آموزش و پرورش است ‌به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کرده، کار درستی بوده است اما باید او را در موقعیت کار بررسی کنیم که چه کارهایی انجام می‌دهد و چه عملکرد مثبتی از خود نشان می‌دهد. ‌کار در این وزارتخانه سخت و مشکل است و باید کسی که در رأس این وزارتخانه قرار می‌گیرد تمام نیروی خود را در این جهت قرار دهد. در دولت هم باید وقتی وزیر آموزش و پرورش ‌صحبت می‌کند تمام وزرا امر او را اجابت و در کارها به او یاری برسانند.»‌

بیات با اشاره به ناراحتی و عصبانیت برخی شبکه‌های معاند از انتخاب علیرضا کاظمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اضافه کرد: «برخی از آن‌ها اعلام کردند که ما با این انتخاب مسعود پزشکیان از او ناامید شدیم!؛ من این موضوع را یک نقطه مثبت برای علیرضا کاظمی به عنوان وزیر آموزش و پرورش می‌دانم، چون دشمن هر زمان که از ما عصبانی است، بدانید که ما در آن موضوع خوب عمل کرده‌ایم و نظر بنده این است که علیرضا کاظمی در صورتی که تلاش‌های خود را در این عرصه افزایش دهد می‌تواند وزیر‌ خوبی باشد.»

خبرنگار : کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار