شیرینی ربع قرن بر سکوی افتخار ایستادن

یزد (پانا) _ سید ابوالفضل موسوی بیوکی بیان داشت: ربع قرن بر سکوی افتخار ایستادن دانش آموزان یزدی در تقویم موفقیت های این دیار ولایت مدار به ثبت رسیده است.

کد مطلب: ۸۶۷۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شیرینی ربع قرن بر سکوی افتخار ایستادن

متن و پیام سید ابوالفضل موسوی بیوکی به این شرح است:

بسمه تعالی

یک ملت با اقتدار علمی است که می تواند سخن خود را به گوش همه ی افراد دنیا برساند ؛با اقتدار علمی است که می تواند سیاست برتر و دست والا را در دنیای سیاسی حائز شود .

مقام معظم رهبری

بار دیگر رایحه مسرت بخش موفقیت غرور آفرین دانش آموزان یزدی در آزمون سراسری کنکور 97 در شهر و دیار تاریخی و جهانی شهر دانش بنیان یزد پیچید و تحسین همگان را برای این تکرار موفقیت به ارمغان آورد.

چه زیبا و شیرین است جشن ربع قرن بر سکوی افتخار ایستادن دانش آموزان یزدی که 25 سال پی در پی است در تقویم موفقیت های این دیار ولایت مدار به ثبت رسیده است.

بر این باورم که در سایه تلاش و پشتکار فردی دانش آموزان ،حمایت و همراهی خانواده ها و برنامه ریزی هدفمند مسئولین آموزش و پرورش هر سال می توانیم شاهد موفقیت های روزافزون دانش آموزان مستعد یزدی در عرصه های مختلف علمی،در سطح کشوری و جهانی باشیم.

اینجانب موفقیت فرزندان دیار دارالعباده یزد در آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 97 را به دانش آموزان،خانواده های محترم ، فرهنگیان فرهیخته ،مردم شریف و نجیب یزد تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال سلامتی ،سعادت ،و توفیق روزافزون برای کلیه عزیزان موثر در این موفقیت خواستارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار