راهپیمایی پرشور مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهردر روز جهانی قدس

اسلامشهر (پانا)-راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس با حضور معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۷۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی  پرشور مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهردر روز جهانی قدس

در این راهپیمایی که از مقابل سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر آغاز شد ،مردم ولایتمدار شهرستان و شهرکها و روستاهای تابعه همگام با مردم ایران اسلامی و آزادگان جهان با سر دادن شعارهای ،مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و محکوم نمودن جنایات رژیم اشغالگر قدس و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس ،درمصلی نماز جمعه گرد هم آمدند.

سپس پس از قرائت متن قطعنامه و تایید حاضرین با تکبیر ،آیت الله محسن قمی ، نماینده مجلس خبرگان رهبری و معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در سخنانی به نحوه تشکیل رژیم غاصب اسرائیل و جنایات آن در حق مردم مظلوم فلسطین پرداخت و خاطر نشان کرد:جمهوری اسلامی پایبند به اصول و ارزشها میباشد و اهل جنگ و تسلیم شدن نیز نیستیم .

مردم ولایتمدار اسلامشهر ، نماز جمعه را نیز به امامت حجت الاسلام نوروزی ، نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان اقامه کردند.

شایان ذکر است ، در طول مسیربرگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان اسلامشهر،که با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی همراه بود،فرماندار و معاونین ، شهردار و اعضای شورای شهر، فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و مسئولین ادارات و ارگانهانیز حضور داشتند.

/خبرنگار :رها دریایی پناه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار