اسماعیلی از خیرین استان قزوین در گفتگو با پانا گفت؛

رمز موفقیت من در کار ها توکل بر خدا بود

قزوین (پانا) - اسماعیلی یکی از خیرین استان قزوین در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : رمز موفقیت من در کار ها توکل بر خدا بود

کد مطلب: ۸۱۶۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رمز موفقیت من در کار ها توکل بر خدا بود

از چه سالی شما شروع به کار کردید ؟
شروع این کار زمانی بود که در آزمون وکالت قبول شدم در سال (1388 ) بود قبل از آن دایره حمایت از خانواده مستمع خیلی کم بود.و حادثه تصادف پدرم انگیزه های دیگری به من داد که زندکی جلوه های دیگری دارد و زندگی این است که به مردم خدمت بکنی و نیاز های اطرافیانتان را برطرف بکنی .ودر صورتی دیگر بتوانی به هم وطنان به خصوص بیماران را مرتفع بکنی.

چرا شما شغل وکالت را انتخاب کردید ؟

یکی از دلایلی که رشته وکالت را در زندگی انتخاب کردم به این دلیل که بیشتر در مراحل زندگی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد انگیزه های شخصی است که افراد را در رسیدن به حقوق شان که در واقع به نوعی طلب حق آنها از جامعه یا افرادی که حق آنان را پایمال کردند را با کمک قانون بتوانی بگیری.

مهم دلیلی که باعث شد شما در کار خیر قدم بردارید چه بود؟

تنها دلیلی که باعث شد من در کار خیر قدم بردارم ابتدا زمانی بود که آزمون وکالت داشتم و بد نیست که داستانی را خدمت شما عرض کنم در اوایل کار یک نذری داشتم که اگه در این آزمون موفق بشوم به یک یا دو خانواده بصورت ثابت حمایت مالی بکنم .و بعد از اینکه وکالت پایه یک را گرفتم بصورت ناگوار پدرم بر اثر یک حادثه مرحوم شد ، و در همان زمانی که به بیمارستان ها مراجعه میکردم افرادی را مشاهده میکردم که به دلیل نیاز های مالی قادر به درمان نبودند . و قبل از این اتفاقات هدفم کمک به نیازمندان و مستمندان بود .

شما در چه کارهایی به نیازمندان و مستمند ها کمک میکنید ؟
من به همراه پانزده نفر دوستانم وگروهی که سال هاست تشکیل داده ایم به نام گروه حامی که فقط از بیماران و مستمندان و فقرا حمایت میکنیم . و به صورت ماهیانه مبالغی به حساب آنان واریز میکنیم و هزینه های درمان و عمل آنان را پرداخت میکنیم . و کمک حقوقی به کسانی که نیازمند هستند به عنوان یک وکیل از آنان حمایت میکنم و به عنوان یک آویزه گوش از پدرم در کنار وکالتم مشاوره رایگان یا حتی هزینه های دادرسی و قانونی را پرداخت میکنم و این جنبه دیگری از نوع کارهای خیر نیز میباشد .

حرف آخر ،
بنده به عنوان یک وکیل خدمت شما عرض کنم خیر بودن ملاحظه با کار خوب انجام دادن و هم سویی و هم قدم شدن با افراد نیازمند نیز میباشد . خیر بودن = همدلی با افراد نیازمند.

خبرنگار پانا :زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار