«حمایت از کالای ایرانی» نیازمند تلاش مضاعف مدیران است

فرماندار لاهیجان،تحقق شعار سال را نیازمند تلاش مضاعف مدیران اجرایی دانست و گفت: در کنار کالاهای تولید داخلی باید به موضوع اشتغال هم توجه ویژه شود.

کد مطلب: ۸۱۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
«حمایت از کالای ایرانی» نیازمند تلاش مضاعف مدیران است

به گزارش پاناازگیلان، امیر جانبازی در جلسه مشترک کمیسیون مبارزه با کالا و ارز قاچاق و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لاهیجان، گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تلاش مضاعف داشته باشند تا این شعار تحقق پیدا کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال «حمایت از کالاهای ایرانی» نامگذاری و به دنبال آن رئیس جمهوری هم دستور تحقق این شعار را به دستگاه های اجرایی صادر نمودند. بنابراین همه دستگاه ها باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنند تا شعار امسال رهبری محقق شود.

فرماندار لاهیجان اظهار کرد:در کنار کالاهای تولید داخلی باید به موضوع اشتغال هم توجه ویژه شود چرا که این کار نیز موجب حمایت از اجناس و تولید داخلی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:جلسه کمسیون مبارزه با کالا و ارز قاچاق و کمسیون مبارزه با مواد مخدر به طور منظم تشکیل می شود و اعضای آن نیز باید آمادگی و اطلاعات کافی را داشته باشند و همه اعضا باید تلاش کنند تا مصوبات جلسه را اجرایی کنند و در غیر این صورت باید پاسخگو باشند زیرا بار حقوقی این تصمیمات متوجه خود دستگاه ها خواهد شد.

جانبازی متذکر شد:معتادانی که ترک اعتیاد می کنند باید برای آنها کارگاه های آموزشی درباره بهداشت، اشتغال، مضرات مواد مخدر و امور فرهنگی گذاشته شود و آنها «نه گفتن» را بیاموزند و یاد بگیرند که به هر خواسته منفی اطرافیان پاسخ مثبت ندهند.

وی عنوان کرد:باید ناهنجاری های اجتماعی و موضوع مواد مخدر بدون تعارف و دقیق بررسی شود که آمار و اطلاعات در این زمینه می تواند کمک کند.

فرماندار لاهیجان یادآور شد:باید نسبت به ساماندهی تفرجگاه ها، تفریحگاه   ها و مناطق مخروبه داخل شهر توجه شود زیرا لاهیجان شهرستانی گردشگری است و اوضاع آن به گونه ای باشد که مسافران رغبت بیشتری برای سفر به آن را داشته باشند و به آن سفر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار