کمال خرازی: به یک دولت ملی نیاز داریم

تهران (پانا) - رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره فشارهای بین المللی گفت برای حل مسائل و مشکلات دولتی باید وجود داشته باشد که ملی باشد، همه آن را قبول داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کمال خرازی: به یک دولت ملی نیاز داریم

کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در گفت و گویی اظهار داشت: نظر رهبری این است و ما نیاز داریم به دولتی که در آن اختلاف نباشد، همه آن را پذیرفته و قبول داشته باشند، و یک نوع اعتماد ملی شکل بگیرد تا اینکه دولت بتواند کارش را به درستی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: اعتمادی که میان دکتر پزشکیان و مقام معظم رهبری وجود دارد، این خودش یک پایه بسیار مهمی است و این بایستی ترجمه شود در شکل گیری دولت و این اعتماد را تقویت کند تا دولت بتواند به معنای واقعی کلمه و با حمایت همه افراد و جناح های مختلف وظایف سنگینی را که در این دوران دشوار و پر گرفتاری دارد، بتواند حل کند.

خرازی تصریح کرد: در شرایطی هستیم که فشار بین المللی روی ایران بسیار زیاد است، به خصوص تحریم که  خودش یکی از این فشارهاست و

آثارش را  در زندگی مردم می بینیم که چگونه است لذا برای حل این مسائل و مشکلات یک دولتی باید باشد، ملی باشد و همه قبول داشته باشند، همچنین نمایندگان مجلس، احزاب با گرایش های مختلف کمک کنند تا ان شالله با حمایتی که بین دولت و رهبری شکل می گیرد و وجود دارد بتوانند مسائل و مشکلات مملکت را حل و فصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار