کارگاه‌های آموزشی خبرگزاری پانا استان اردبیل به ایستگاه نمین رسید

اردبیل (پانا) - خبرگزاری پانا استان اردبیل برای بهبود کیفیت آثار خود در شهرستان‌های استان، حاضر شده و جلساتی را با دانش‌آموزخبرنگاران برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های آموزشی خبرگزاری پانا استان اردبیل به ایستگاه نمین رسید

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: رسالت سازمان دانش‌آموزی، هویت‌بخشی اجتماعی به دانش‌آموزان است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: هدف ما این است که دانش‌آموزان در تمام فعالیت‌های اجتماعی، نقش داشته و کنشگر باشند.

وی شعار سازمان دانش‌آموزی را «هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی» عنوان کرد و گفت: باید به‌صورت جدی و با اهتمام ویژه به دنبال تحقق این شعار باشیم.

نعیمی در تشریح ویژگی های یک نوجوان پیشران گفت: ویژگی‌های یک نوجوان پیشران به عنوان نوجوان تمدن‌ساز و در تراز انقلاب اسلامی، بصیرت، ولایتمداری، عدالت‌جویی، انقلابیگری، اثرگذاری، اخلاق‌محوری و خودباوری است.

وی بیان کرد: نمین، مهد فرهنگ و تمدن است و اتفاقات بسیار فاخری در این شهر رخ می‌دهد که انتظار می‌رود دانش‌آموزخبرنگاران پانا در انعکاس این اتفاقات، نقش فعال داشته باشند.

مازیار بابایی، مدیر آموزش و پرورش منطقه نمین نیز در این مراسم گفت: مهمترین بحثی که در حال حاضر باید به دنبال آن باشیم، مشارکت گسترده در انتخابات است و از خبرنگاران پانا انتظار داریم تا در این زمینه فعال باشند.

وی به اهمیت رسانه اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزخبرنگاران پانا، توانایی انعکاس گسترده اقدامات آموزش و پرورش را دارند و باید دانش‌آموز خبرنگاران پانا، پای کار باشند.

خبرنگار : حسین خلیل وند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار