مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

زندگی اجتماعی مستلزم کسب شایستگی‌ و مهارت‌ است

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با بیان اینکه یکی از اهداف آموزش و پرورش، تربیت اجتماعی و سیاسی است، گفت زندگی اجتماعی مستلزم کسب شایستگی‌ و مهارت‌ است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
زندگی اجتماعی مستلزم کسب شایستگی‌ و مهارت‌ است

محمود رجبی‌پور در جلسه توجیهی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی گفت: یکی از اهداف مهم وزارت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین، تربیت سیاسی، اجتماعی و مدیریتی دانش‌آموزان است.

رجبی‌پور با بیان اینکه اعضای مجلس دانش‌آموزی، جزو نخبگان سیاسی و اجتماعی هستند، افزود: مجلس دانش‌آموزی به عنوان تجلی‌گاه حضور دانش‌آموزان در کسب آداب و مهارت‌های اجتماعی، سیاسی و مدیریتی باید بستری مناسب برای ایفای مسئولیت‌ها و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان فراهم آورد تا آن‌ها در فضایی امن به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با بیان اینکه دوره نوجوانی، سازنده است و در بسترهایی مثل مجلس دانش‌آموزی باید به دنبال ساخت افرادی قوی و مفید باشیم، خاطرنشان کرد: زندگی اجتماعی مستلزم آموزش و کسب شایستگی‌ها و مهارت‌ها‌یی است که در مناسبات اجتماعی با رعایت قوانین، مقررات، نظم و انضباط تجلی پیدا می‌کند.

وی افزود: مرحله شهرستانی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی تا 20 مرداد و مرحله استانی هم تا پایان مرداد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار