استقبال خوب از پنجمین نمایشگاه یاس کبود در شهرستان خمین

اراک(پانا)- مسئول برگزاری پنجمین نمایشگاه یاس کبود شهرستان خمین گفت: این نمایشگاه با موضوع فضایل امیرالمؤمنین(ع) و روایت وقایع زندگی حضرت زهرا(س) برای پنجمین سال است که به مناسبت ایام فاطمیه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان خمین برپا می شود.

کد مطلب: ۷۱۰۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

سید نصرت الله هاشمی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: معرفی اهل بیت(ع) و سبک زندگی آنان از اهداف برپایی نمایشگاه است.

وی بیان کرد: امسال پنجمین سال است که نمایشگاه یاس کبود به همت هیئت قائمیه و خادمین حضرت زهرا(س) روستای کفسان از توابع شهرستان خمین در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برپا می شود.

مسئول برگزاری پنجمین نمایشگاه یاس کبود شهرستان خمین اظهار داشت: موضوع نمایشگاه، فضایل امیرالمؤمنین(ع) و روایت وقایع زندگی حضرت زهرا(س) با 16 غرفه که 12 غرفه آن مرتبط با زندگی و فضایل امام علی(ع) است ، غرفه گریزی به ساده زیستی، غرفه حجاب، غرفه خلوت و تنهایی و یک غرفه به شهادت رساندن میثم تمار را شامل می شود.

هاشمی پور ابراز داشت: ساخت نمایشگاه با مشارکت 63 نفر به مدت یک ماه کاری به طول انجامیده و طراحی، کارعلمی و تحقیقاتی و مطالعاتی آن در بازه زمانی 2 ماهه انجام شده است.

وی گفت: برای این دوره نمایشگاه بیش از 15 میلیون تومان هزینه شده که تامین آن به طور کامل از محل مشارکت و کمک های مردمی بوده است.

مسئول برگزاری پنجمین نمایشگاه یاس کبود شهرستان خمین روایتگری با موضوع امام علی(ع) و سبک زندگی اهل بیت(ع) و بیان مصیبت های حضرت زهرا(س) در زمان های مختلف، توزیع برگه های نقاشی برای کودکان و ختم قرآن را از برنامه های جنبی نمایشگاه دانست.

هاشمی خاطرنشان کرد: سال گذشته 50 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی یادآور شد: نمایشگاه از 11 بهمن ماه شروع و تا چهارم اسفندماه به مدت 25 روز از ساعت 8 صبح تا 9 شب برای بازدید عموم دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار