مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزش و پرورش در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس رسالت سنگینی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش رسالت بزرگی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای شاخص اخلاقی و انقلابی برای نسل آینده دارد.

کد مطلب: ۶۷۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری شهدا را تجلی‌گر اقتدار در نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: شهدا به عنوان الگوهای اخلاقی و انسانی، جلوه‌هایی از ایثار، شهامت و فداکاری را به جهانیان نشان دادند و همواره به عنوان انسان‌های وارسته‌ای که بر وظیفه خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام هستند، معرفی می‌شوند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه سنگین نظامی دشمنان قسم خورده کشور، مقاومت کردند و از هر آنچه که داشتند در این مسیر بهره بردند تا به امنیتی مثال زدنی در منطقه دست پیدا کنیم .

ناصری یادآور شد: دستگاه آموزش و پرورش رسالت بزرگی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای شاخص اخلاقی و انقلابی برای نسل آینده دارد و باید در تحقق این هدف از تمامی ابزارها و توان خود بهره برد .

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا زمینه تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند، عنوان کرد: در طول سال در مدارس استان اردبیل با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی یاد و خاطره ایثارگران و رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی زنده نگه داشته می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار