معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان:

کردستان رتبه دوم کشوری در گروه های درسی آموزش متوسطه را کسب کرد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت : بر اساس ارزیابی صورت گرفته گروه های درسی آموزش متوسطه نظری استان رتبه دوم کشوری را در سال تحصیلی 96-95 کسب کرد .

کد مطلب: ۶۷۱۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت :دبیرخانه های راهبری کشوری دروس دوره متوسطه نظری براساس وظایف محوله و برنامه مصوب سالانه نسبت به ارزیابی از عملکرد گروه­های درسی استان­ها مبادرت نموده و گزارش نهایی آن به دفتر آموزش متوسطه نظری ارسال می­گردد.

وی افزود : بر اساس ارزیابی صورت گرفته از عملکرد گروه­های درسی آموزش متوسطه نظری استان کردستان ، رشد 3/10 امتیاز را در سال جاری نسبت به سال­تحصیلی گذشته نشان می­دهد و مقایسه­ی آن با میانگین عملکرد گروه­های درسی کشور حاکی از آن است که استان کردستان با کسب میانگین امتیاز 99/29 در سطح «عالی» و در مقام «دوم کشوری» بعد از شهر تهران قرار گرفته است.

نامدارادامه داد : گروه های آموزشی دوره ی متوسطه ی نظری استان در سال تحصیلی 95-94 نسبت به سال 93 به میزان 1/12 امتیاز رشد و در سال تحصیلی 94-93 نسبت به سال 92 نیز 6/79 امتیاز رشد داشته است .

مهدی نامدار با تشکر از اهتمام مسئولین وهمه دست اندرکاران امر ، مدیران و روسا ، معاونین آموزشی، کارشناسان آموزش متوسطه، گروه های آموزشی، سرگروه های درسی متوسطه نظری استان و شهرستان ها ، مجموعه عوامل آموزشگاهی و اداره تکنولوژی آموزشی استان و شهرستانها و مناطق به­ واسطه­ی یک سال تلاش بی­وقفه، گسترده و انجام فعالیت­های متنوع، گفت : بی­شک این دستاورد حاصل تلاش جمعی و صمیمانه همهعوامل صف و ستاد بوده و امیدواریم در سال­تحصیلی جاری نیز بتوانیم با همکاری، همدلی و هماهنگی همه حوزه­ها در حفظ جایگاه و افزایش کیفیت آموزش و پرورش در استان عزیزمان گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار