مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

با آمادگی کافی به استقبال مهر خواهیم رفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل : گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل با آمادگی کافی به استقبال مهر خواهد رفت.

کد مطلب: ۶۶۴۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در جمع اعضای شورای معاونین اداره کل با اشاره به انتخاب سید محمد بطحایی بعنوان وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: این میزان رای نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بود، که بدون شک نشان از قدرت آموزش و پرورش دارد.

وی عنوان کرد: مطالبه عمومی آموزش و پرورش حضور سید محمد بطحایی در مقام وزارت بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعنوان وکلای مردم به اعتماد فرهنگیان جواب مثبت دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه کسب رتبه دوم آموزش و پرورش استان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان را نیز حاصل تلاش همکارای ستاد و صف دانست و تصریح کرد: امیدواریم در ارزیابی وزارت نیز بتوانیم جایگاه مطلوب خود را در میان دیگر استان ها بدست بیاوریم.

ناصری با تاکید بر نظارت جدی بر بوفه های مدارس گفت: باید فرهنگ استفاده از غذاهای مناسب و مورد تایید را در مدارس نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید، شاهد یک شروع منظم و خوب خواهیم بود، خاطر نشان ساخت: بر روی نواقصات موجود در نواحی و مناطق تمرکز کنیم تا در این روزهای باقیمانده بتوانیم با آمادگی لازم به استقبال مهر برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به برگزاری ویدیو کنفرانس با مدیران و روسای نواحی و مناطق با محویت پروژه مهر تاکید کرد.

ناصری با عنوان اینکه استان اردبیل در بحث اسکان فرهنگیان خوب عمل کرده است، گفت: پروژه های نیمه تمام در مناطق و نواحی را با حساسیت ویژه ای پیگیری کنیم تا بموقع بتوانیم فضاهای آموزشی مورد نیاز را در اختیار مناطق و نواحی قرار دهیم.

وی همچنین تنظیم برنامه های سالانه و تفاهم با دفاتر وزارت، تمرکز زدایی و تفویض اختیار، پرهیز از ایجاد تنش در آموزش و پرورش، اجرای سند تحول بنیادین را از جمله تاکیدات وزیر آموزش و پرورش در جلسه مدیران کل استان ها دانست و اظهار داشت: برنامه و فعالیت های آموزش و پرورش استان نیز در راستای سیاست های وزارت تدوین و اجرا می شود و امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز در جهت ارتقا اموزش و پرورش استان گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار