برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق (ع) در قیامدشت

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) باحضور بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و مردم متدین، با سخنرانی و مدیحه سرایی در مسجد الزهرا (س) شهرک قیامدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۴۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران، مراسم عزاداری امام صادق (ع) باحضور عاشقان عصمت و طهارت با سخنرانی حجت الاسلام امیری و مدیحه سرایی امیر ملاطایفه در مسجد الزهرا (س) قیامدشت برگزار شد.
حجت الاسلام محمد حسین امیری درخصوص زحمات آن حضرت برای پایداری دین اظهار داشت: امام جعفر صادق (علیه السلام) تلاش و کوشش خود را با مساعی علمی آغاز کرد و حوزه فکری و ثمربخش خویش را که بزرگان فقها و متفکران از آن بیرون آمدند، در صفوف امت، افتتاح کرد و با تربیت شاگردانی دانشمند، ذخیره علمی بزرگ برای امت بر جای گذاشت.
وی در ادامه گفت: تلاش آن حضرت از طرفی مقابله با امواج ناشناخته و فاسد اوضاع سیاسی عهد امویان و عباسیان بود که انحرافات عقیدتی آن، بیشتر معلول ترجمه کتاب های یونانی و فارسی و هندی و پدید آمدن گروه های خطرناک از جمله زندیقان و جاعلان حدیث و اهل رای و متصوفه بود که زمینه های مساعد رشد انحراف را به وجود آورده بود.
حجت الاسلام امیری در ادامه افزود: امام (ع) در برابر تمامی آنها ایستادگی کرد و با همه مناظره و مباحثه کرد و خطر افکارشان را بر امت اسلام افشا نمود. امام صادق چشمه های دانش و حکمت را در روی زمین شکافت و برای مردم درهایی از دانش گشود که پیش از او معهود نبود و جهان از دانش وی سرشار گردید.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار