نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر: پیام شهدا مقاومت و دفاع از ارزشهای اسلامی است

اسلامشهر(پانا) - مراسم عزاداری صادق آل محمد(ع) با حضور دستجات مذهبی ، ائمه جمعه و جماعات و تجمع در آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) و سخنرانی امام جمعه اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر: پیام شهدا مقاومت و دفاع از ارزشهای  اسلامی است

حجت الاسلام نوروزی، امام جمعه اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شهادت آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دونفر از یاران و باوفایش و شهدای تازه تفحص شده که فضای شهر را معطر به عطر شهادت کردند، اظهار داشت : پیام شهدا مقاومت و دفاع از ارزشهای اسلامی است.

او در ادامه با اشاره به نامهای آسمانی پیامبران الهی و ائمه معصومین (ع) افزود: خداوند متعال در قرآن کریم در زمینه نام حضرت یحیی (ع) فرمودند که نام ایشان آسمانی بود و نمونه نامش در جهان نبود و همچنین در مورد نام امام حسین (ع) هم در جزیره العرب نامی خاص و آسمانی بود.

امام جمعه اسلامشهر اذعان داشت: در روایات و از بیان امام زین العابدین (ع) هم آمده که نام امام جعفر صادق (ع) و لقب ایشان نیزآسمانی بود و در آیه 119 سوره توبه خداوند متعال میفرماید، ای کسانی که ایمان دارید و تقوا پیشه کردیدبا صادقین همراه باشید و در سبک زندگی و اخلاق از آنان الگو بگیرید و ممنظور از صادقین ، حضرت علی (ع) و فرزندان ایشان است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از بیاناتش به روایتی از امام جعفر صادق (ع) پرداخت و خاطر نشان کرد: این امام همام فرمودند، سه خصلت است که باعث افتخار و زینت مومن در دنیا و آخرت میشود و آنهارانماز آخرشب، انفاق و چشمداشت نداشتن به مال دیگران و استغفار برشمرد.

او تاکید کرد: رزمندگان ما در هم در دوران هشت سال دفاع مقدس ازهیچ کس چشم یاری نداشتندو اکنون رزمندگان مردمی در یمن هم با وجود محاصره بر روی پای خود ایستادند تا با توکل بر خداوند متعال به پیروزی کامل دست یابند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار