مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی:

بیش از 3 هزار و 500 دانش‌آموز متقاضی در طرح خبرنگارشو ثبت نام کردند

مشهد(پانا) - کارگاه آموزشی وتجربه‌گردانی خبرنگاران نواحی مشهد با حضور سلمان حصاری مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در سالن جلسات سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 3  هزار و 500 دانش‌آموز متقاضی در طرح خبرنگارشو ثبت نام کردند

سلمان حصاری، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در این کارگاه گفت: در طرح خبرنگار شو دانش‌آموز خبرنگاران فعال و توانمند پانا در نقش پشتیبان همراه کسانی‌اند که در این طرح ثبت نام کرده و متقاضی فعالیت در خبرگزاری پانا هستند.

حصاری افزود: این افراد در راستای طرح فراگیر پانا و هرمدرسه یک تیم خبرنگاری به منظور پیشرفت و معرفی هر چه بیشتر خبرگزاری پانا آموزش داده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 3 هزار و 500 دانش‌آموز ثبت نام کرده‌اند افزود: برای آموزش این افراد بیش از 70 پشتیبان در سطح استان پیش‌بینی شده که جلسات مختلفی در راستای توجیه و آموزش پشتیبانان برای این افراد برگزار تا آمادگی لازم برای آموزش و  تربیت خبرنگاران جدید ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه علاوه بر اینکه خبرنگاران بار دیگر آموزش نحوه تولید خبر، بارگزاری خبر بر روی سایت خبرگزاری پانا را آموزش دیدند به آن‌ها راهکار مناسب ارائه تجربیات و دانسته ها نیز داده شد.

حصاری حضور دانش‌آموز خبرنگاران فعال پانا را حلقه اصلی طرح خبرنگار شو عنوان کرد و افزود: در این طرح وظیفه شما خبرنگاران این است که هرچه تجربه تا الان آموختید را در اختیار خبرنگاران زیرمجموعه خودتان قرار دهید تا از آن‌ها نیز مانند خودتان یک خبرنگار بسازید.

همچنین در این کارگاه پشتیبانان و خبرنگاران نواحی مختلف آموزش و پرورش به تبادل تجربیات و اطلاعات پرداخته و آن را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

دانش آموز خبرنگار: محمدمیثم کبیری‌مقدم 

خبرنگار : محمد میثم کبیری مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار