همزمان با سراسر کشور؛

هفته «هنر انقلاب اسلامی» در گیلان برگزار می شود

هفته «هنر انقلاب اسلامی» همزمان با سراسر کشور، از ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه سال جاری، با برگزاری برنامه های متنوع در گیلان برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۱۱۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه این استان که به منظور تشریح برنامه های هفته «هنر انقلاب اسلامی» در محل حوزه هنری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: هفته «هنر انقلاب اسلامی» از بیستم فروردین ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت سید اهل قلم (شهید سید مرتضی آوینی) آغاز می شود.

محمد پرحلم افزود: برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی برای این هفته که همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز برگزار می شود در نظر گرفته شده که شاخص ترین آنها رو نمایی از ۲۰ اثر از تولیدات حوزه هنری گیلان در سال ۹۵ شامل کتاب و لوح فشرده و همچنین پرتره هنرمندان (کیومرث صابری، بیژن نجدی، محمد عباسیه کهن و غلامرضا رحمدل) با حضور استاندار گیلان است.

وی همچنین اجرای نمایش خیابانی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان هنرمند، و نشست داستان با موضوع انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان همچنین افتتاح دفتر «بچه های مسجد» در یکی از مساجد شهر رشت را از برنامه های مهم این هفته اعلام کرد و گفت: دفتر «بچه های مسجد» با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان مومن و متعهد با هنر تأتر و کشف استعدادهای بالقوه در زمینه هنر انقلابی و متعد اعلام کرد.

پرحلم تصریح کرد: افتتاحیه این دفتر ۲۶ فروردین ماه در مسجد میرزا کوچک سلیمانداراب شهر رشت و با حضور کوروش زارعی مدیر حوزه هنری کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار