مهدی پاشازاده در گفت و گو با پانا:

استقلال در تبریز تیم همیشگی نبود/ نایب قهرمانی نتیجه قابل قبولی است

پیشکسوت استقلال معتقد است با شرایطی که این تیم در نیم فصل اول داشت حضور در رده دوم جایگاه قابل قبولی برای آنهاست.

کد مطلب: ۶۱۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مهدی پاشازاده در گفت و گو با پانا درباره عملکرد استقلال مقابل گسترش فولاد گفت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و من فکر می کنم سبک و سیاق بازیکنان استقلال برای این بازی به این صورت بود که باتوجه به رتبه ای که در جدول دارند آن را حفظ کند و در تبریز مقابل گسترش فولاد بازی را واگذار نکنند.

وی افزود: البته تیم حریف هم بازی خیلی خوبی ارائه داد و چند موقعیت گل هم داشت اما استقلال مانند همیشه نبود و شاید به همین دلیل بود که بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، ضمن اینکه نبود منصوریان هم بر عملکرد تیم تاثیر گذاشته بود و بازیکنان کمی از این بابت سردرگم بودند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه شرایط استقلال را در این مدت باقی مانده تا لیگ چطور می بینیند گفت: استقلال راه پر فراز و نشیبی در لیگ امسال طی کرد. زمانی که منصوریان هدایت تیم را برعهده گرفت یک سری از افراد معتقد بودند او نمی تواند این تیم را هدایت کند و سرمربیگری استقلال برای او زود بود. البته که در ابتدای فصل هم همین حرف درست از آب درآمد. تیم استقلال جوان شده بود و در نیم فصل اول اصلا نتیجه قابل قبولی نگرفت ضمن اینکه مدیریت این تیم هم عوض شد و تا منصوریان و بازیکنان خودشان را به او عادت بدهند زمان زیادی برد اما کم کم منصوریان در تیم جا افتاد و شرایط استقلال را درک کرد و توانست در لیگ خودش را بالا بکشد.

پاشازاده عنوان کرد: شرایط استقلال در نیم فصل اول به قدری بد بود که من فکر نمی کردم به هیچ عنوان استقلال بتواند در رده دوم حتی قرار بگیرد اما با شروع نیم فصل دوم همه چیز تغییر کرد و بازیکنان استقلال پتانسیل واقعی خودشان را نشان دادند و منصوریان هم نشان داد می تواند هدایت تیم های بزرگ را برعهده بگیرد او در این فصل تمرکز بالایی پیدا کرده و دیگر استرس به بازیکنانش انتقال نمی دهد و می توانند به راحتی بازی کند.

وی ادامه داد: در نیم فصل اول منصوریان از کناره‌ها و عمق دفاع حریفان استفاده می‌کرد اما درنیم فصل دوم شرایط متفاوت شد او متوجه شد که کدام بازیکنان را به کجای زمین بفرست و از او به همان اندازه که توانایی دارد استفاده کند که نتیجه هم گرفت.

پاشازاده در پاسخ به اینکه استقلالی ها هنوز به قهرمانی امید دارند، اظهار کرد: شرایط کمی سخت است و نباید انتظار واهی داشت. استقلال مقابل گسترش فولاد مساوی کرد. من فکر می کنم استقلال با این شرایطی که دارد و کار سختش مقابل حریفان به نایب قهرمانی می رسد که نتیجه قابل قبولی هم برای این تیم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار