برگزاری جشن تکلیف 250 دانش آموز دختر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک

250 دانش آموز دختر مدارس فرهنگیان صدیقه کبری، خاکباز، ابراهیم فخار و گلستان آموزش و پرورش ناحیه یک اراک جشن تکلیف خود را در کانون امام خمینی(ره) جشن گرفتند.

کد مطلب: ۵۶۷۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم گفت: خداوند، براى آنكه ما به سعادت برسيم و راه صحيح زندگى را بشناسيم، هم در وجود ما عقل قرار داده هم توسط پيامبران دين فرستاده است تا با عمل به راهنمايي هاى عقل و دين، انسان هايى كامل و سعادتمند شويم.

شهریار فولادوند افزود: تکلیف یعنی ماموریتی که خدای متعال به شما می دهد، اگر این ماموریت را به بهترین وجهی انجام بدهید، زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی خودتان را به خوشبختی نزدیک می کنید.

وی ادامه داد: به تكليف رسيدن، يك عيد به حساب مى آيد، چون از نظر عقلى و جسمى به حدى رسيده ايم كه خداوند به ما دستور مى دهد و ما خوشحاليم كه خواسته ها و دستورهاىش رااطاعت كنيم و بنده شايسته ای به حساب آييم و چه افتخارى از اين بالاتر.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: ما با جشن تكليف، نعمت هاى خدا را گرامى مى داريم و اين روز بزرگ را كه در آن به سن تكليف رسيده ايم، بعنوان يك روز پرشكوه و خاطره اى به يادماندنى به ياد مى سپاريم.

اجرای سرود گروهی، اقامه نماز جماعت، زیارت آستان مقدس امامزادگان عبداله(ع) و آمنه خاتون (س) با حضور دانش آموزان مدرسه فرهنگیان صدیقه کبری و خاکباز از دیگر برنامه های این جشن بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار