مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم :

فاز دوم بلوار مرجعیت قم تابستان 95 به بهره برداری می رسد

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به پیشرفت ۵۴ درصدی پروژه بلوار مرجعیت، از افتتاح این قسمت از پروژه در پایان تابستان 95 خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به اینکه پروژه 9 و نیم کیلومتری بلوار مرجعیت یکی از پروژه‌های مهم شهری قم از ادامه بلوار جمهوری تا پردیسان است اظهار داشت: تاریخ عقد قرارداد پروژه بلوار مرجعیت از 18 آذر سال 93 بوده و تاریخ اتمام پروژه بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده 15 مرداد سال جاری است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به مزایای پروژه مذکور گفت: از قابلیت‌های این پروژه اتصال شهرک‌های قدس، مهدیه و پردیسان به رینگ سوم شهری و کاهش بار ترافیکی بلوار غدیر است همچنین فاز نخست این پروژه که از خیابان انسجام شروع و تا تقاطع شهید کریمی ادامه دارد در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح شده است.

وی با اشاره به روند پیشرفت فاز دوم پروژه بلوار مرجعیت افزود: فاز دوم پروژه حدفاصل میدان شهید کریمی تا شهرک قدس به طول دو کیلومتر تا پایان تابستان امسال به شرط انجام تملک به بهره برداری می‌رسد.

حلوایی زاده با اشاره به میزان پیشرفت پروژه بلوار مرجعیت گفت: پیشرفت کل پروژه بلوار مرجعیت 54 درصد و در بخش عملیات خاکی کل پروژه 75 است منظور از عملیات خاکی خاک برداری، انفجار و بارریزی است که کل احجام آنها در حدود 3 میلیون متر مکعب در کل مسیر پروژه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار