تدوین پیش نویس سند ملی مشاوره ازدواج تا 5 ماه آینده

خبرگزاری پانا:مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: پیش نویس سند ملی مشاوره همسر گزینی و ازدواج تا آذر ماه سال جاری تدوین می‌شود.

کد مطلب: ۲۳۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:


بهمن بهمنی مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره همسر گزینی و ازدواج طرح ملی سند ملی مشاوره ازدواج ایجاد شده است.

وی در خصوص زمان تدوین پیش نویس این طرح اظهار کرد: پیش نویس سند ملی مشاوره ازدواج و همسر گزینی تا 5 ماه آ‌ینده تدوین خواهد شد.

بهمنی در ادامه در خصوص چگونگی تدوین و ارائه آن افزود: با توجه به فراخوان اعلام شده به کلیه روان‌شناسان متخصص و صاحب نظران در خصوص اطلاعات ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، همایش به طور ملی برگزار و سپس سند ملی مشاوره همسر گزینی تدوین و ارائه می‌شود.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در پایان با اشاره به این که روان‌شناسان و صاحب نظران می‌توانند برای شرکت در این فراخوان به پورتال وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنند خاطرنشان کرد: روان‌شناسان متخصص و صاحب‌ نظران می‌توانند در این فراخوان درباره نظریه، رویکرد ابزار مورد استفاده خود برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج توضیح دهند و در صورت نگارش کتاب و یا مقاله و انجام سخنرانی در این زمینه، اسامی آن‌ها را اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار