دیدار مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز با پیشکسوت عرصه خبر و روزنامه نگاری استان البرز

خبرگزاری پانا:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با محمد ابراهیم رنجبر امیری از پیشکسوتان عرصه خبر استان البرزکه به تازگی کتاب ˝خاطرات یک روزنامه فروش˝ را گردآوری کرده است دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۲۱۶۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛سید موسی حسینی کاشانی با بیان این مطلب افزود: استفاده از توانمندی‌های اصحاب رسانه علی الخصوص پیشکسوتان این عرصه در معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری مردم استان نقش موثری دارند.

وی افزود: نقش اصحاب رسانه در بازتاب دستاوردها و خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و اطلاع‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف همواره امری مهم و کلیدی بوده و بدون شک می‌توان از توانمندی‌های این قشر خلاق و تلاشگر برای پیشبرد فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم یاری گرفت.

حسینی کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:روزنامه‌نگاری در شرایطی می‌تواند فعالیت مطلوب حرفه‌ای داشته باشد که فضای مناسب سیاسی، فرهنگی،اجتماعی واقتصادی برای آن فراهم شود تا با استفاده از تکنیک ها واصول روزنامه‌نگاری وآگاهی از معیارها واصول اخلاقی بتواند وظائف ومسئولیت اجتماعی خویش را در برابر جامعه ایفا کند.

حسینی تصریح کرد: بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران و روزنامه نگارانی است که با نشر و پردازش ‏صحیح، دقیق و سریع اطلاعات همگام با دیگر اقشار جامعه در دفاع از آرمان‌ های امام خمینی(ره) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش کرده و در این راه همواره ثابت قدم بوده‌ اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: پویایی اجتماعی در توسعه همه ‌جانبه بشری بسیار تأثیرگذار است و رسانه ‌ها با گسترش پویایی جامعه نقش اساسی را ایفا می‌ کنند.

در ادامه محمد ابراهیم رنجبر ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به مشکلات اهالی رسانه اشاره کرد وافزود: بعد از سالها خدمت در عرصه خبرنگاری این اولین بار است که شاهد حضور مسئولی هستیم که پای درد و دل ما نشسته است و امید واریم که این دیدار ها ادامه داشته باشد تا قوت قلبی برای خدمتگزاران این عرصه باشد.

در پایان یک جلد کتاب ایران شناسی و یک اثر هنری که توسط انجمن هنرهای نمایشی استان تهیه شده بود به رسم یاد بود توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به محمد ابراهیم رنجبر از پیشکسوتان عرصه خبر استان البرز تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار