راه اندازی سامانه اطلاعات اردو و بازدید دانش آموزی

خبرگزاری پانا: كارشناس مسوول كانونها واردوگاهها ی آموزش و پرورش فارس از راه اندازی سامانه جامع ثبت اطلاعات اردو و بازدید دانش آموزی در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۷۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: هرمز جعفری با اعلام این مطلب افزود: این سامانه به منظور وحدت رویه و نظارت دقیق بر صدور مجوزهای اردو و بازدیدهای دانش آموزی ، برگزاری اردوها در مكانهای مورد تائید ، رعایت كامل دستورالعمل اردوها و بازدیدها و ثبت اطلاعات و آمار دقیق به صورت متمركز راه اندازی شده است .

هرمز جعفری اظهار داشت از این پس مدیران مدارس می بایست تمام اردوها را از طریق كارشناسی اردوهای ادارات در سامانه ثبت و نسبت به اخذ كد رهگیری اقدام نمایند .

وی گفت: از آنجا كه مراحل ثبت و صدور مجوز و كد رهگیری امری زمانبر می باشد لازم است مدیران مدارس برای دریافت كد رهگیری اردوهای درون منطقه و شهرستان یك هفته قبل از اجرای اردو و برای دریافت مجوز و كد رهگیری اردوهای برون شهرستانی و استانی 10 روز قبل از تاریخ اجرا به كارشناسی اردوها ی ادارات مراجعه نمایند .

كارشناس مسوول كانونها واردوگاهها ی آموزش و پرورش فارس همچنین افزود: از این تاریخ برگزاری هرگونه اردو بدون كد رهگیری قابل قبول نخواهد بود.


به گفته جعفری همه دستور العمل ها و اطلاعات مربوط به برگزاری اردو و بازدید از طریق سایت اداره فرهنگی هنری اداره كل آموزش وپرورش به آدرس اینترنتیFarhangi.farsedu.ir قسمت كتب الكترونیكی قابل دریافت می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار