بیانیه مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری در پی شهادت اسماعیل هنیه

لرستان (پانا) - مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین، ترور و جنایت را نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری در پی شهادت اسماعیل هنیه

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه ، بامداد امروز رژیم جعلی در جنایتی جدید محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را در تهران مورد هدف قرار داد که بر اثر این جنایت، مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه و یک نفر از محافظین ایشان به فیض شهادت نائل آمدند.

ترور و جنایت، نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه است که بی‌تردید شکست رژیم جعلی در طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و رژیم به زانو درآمده صهیونیستی با ارتکاب این گونه اقدامات هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد.

بی شک غلبه حق بر باطل و پیروزی نور بر ظلمت وعده راستین خداوند است ؛ در «عملیات وعده صادق» که مصداق بارز وعده الهی بود همگان به چشم دیدند که چگونه خداوند حق تعالی آرامش و اطمینان را نصیب آزادگان جهان و وحشت و خفت را سهم رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث و جنایتکار این موجود پلید و شر مطلق قرار داد.

بی شک شهادت شهید القدس شهید اسماعیل هنیه ، خون تازه ای در رگ‌های مقاومت که عرصه را بر رژیم جعلی و کودک‌کش تنگ کرده است تزریق ‌و بر عزم و سرسختی مجاهدان این جبهه مقدس در همه عرصه های آن برای ادامه راه جهاد می افزاید و عزم انان را در برابر دشمن صهیونیستی قوی تر می سازد.

خطاب به ملت مبارز، مظلوم و سرافراز فلسطین، به برادران شریف مان در جنبش مقاومت اسلامی حماس، به همه گروه های عزیز مقاومت فلسطینی، به تمامی خواهران و برادران عرب زبانمان در جبهه مقاومت و به همه آزادگان جهان ، شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی جناب آقای اسماعیل هنیه رحمت الله علیه، را تسلیت می گوییم. 

همه ما در این برهه حساس و تاریخی، هم عقیده و هم عهد با شهید هنیه، اهمیت امانت و مسئولیت قضیه فلسطین را با تمام وجود درک کرده و بی آنکه در زمین دشمنِ مشترک جبهه مقاومت حرکت کنیم ، مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگیِ جبهه مقاومت خدشه‌ای وارد سازند.

و رژیم صهیونسیتی بداند که این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای او فراهم ساخت و تقاص خون پاک شهید هنیه را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید خواهد پرداخت.

در پایان ضمن محکومیت شدید این جنایت‌ تروریستی ، شهادت مجاهدبزرگ و مخلص و برادر عزیز اسماعیل هنیه را به طور ویژه به خانواده محترم و شهیدپرور ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای انها صبر و اجر جزیل و اجر دنیوی و اخروی مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله

سی و سومین دوره مسابقات جامع قرآنی مدارس علوم و معارف اسلامی شهید مطهری، مرداد ماه ۱۴۰۳، شهر مقدس قم

خبرنگار : محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار