دعوت وزیر ارشاد از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای بدرقه شهید اسماعیل هنیه

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عموم مردم انقلابی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دعوت کرد در مراسم بدرقه شهیداسماعیل هنیه حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت وزیر ارشاد از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای بدرقه شهید اسماعیل هنیه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عموم مردم انقلابی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دعوت کرد در مراسم بدرقه شهید مبارز، اسماعیل هنیه، فردا صبح در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند.

متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاهم عند ربهم یرزقون

مجاهد نستوه و مبارز شهید دکتر اسماعیل هنیه، در تهران، به خیل دوستان، فرزندان و برادران شهیدش پیوست.

عاش سعیدا و مات سعیدا

رژیم جنایتکار صهیونیستی با دست زدن به این جنایت و ترور کثیف، به روند نابودی خود سرعت بخشید. کشتار وحشیانه ۴۰ هزار زن و کودک فلسطینی، با حمایت مستقیم آمریکا و غرب، همراه با بی عملی و سکوت دولت‌های جهان اسلام، گستاخی صهیونیست‌ها را فزونی می‌بخشد.

پیام رهبری عزیز انقلاب اسلامی تکلیف را روشن و شمارش معکوس برای تاوان سنگین کودک‌کشان و  جلادان خون آشام را توسط جبهه مقاومت آغاز کرد. 

با تشکر از رئیس‌جمهور عزیزمان در ایراد نطق انقلابی دیروز در صحن مجلس شورای اسلامی،امید واثق دارم با وحدت ملی و انسجام مسلمین، ان‌شاءالله با نابودی کامل صهیونیست‌ها، نماز را در قدس شریف به امامت رهبری معظم انقلاب اسلامی اقامه خواهیم کرد.

هنیه بزرگ در کنار شهدای بزرگ جبهه مقاومت، حاج قاسم، حاج رضوان، المهندس، و رئیس جمهور شهیدمان که تا آخرین لحظه غصه کودکان فلسطینی را بر دل داشت، نزد پروردگارشان متنعم‌اند و حسن اولئک رفیقا.

از عموم مردم انقلابی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دعوت می نمایم در مراسم بدرقه این میهمان آسمانی فردا صبح در دانشگاه تهران حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار