پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پی در گذشت مؤسس انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی

تهران (پانا)- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پی در گذشت حاج هاشم سلیمی آشتیانی مؤسس انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی کشور،پبامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پی در گذشت مؤسس انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و اناالیه راجعون 

خبر درگذشت خیر نیک اندیش و بزرگ مرد وارسته در عرصه تامین و فضا و تجهیزات برای دانش آموزان «حاج هاشم‌سلیمی آشتیانی»موجب تاسف و تالم فراوان شد.

زنده یاد « هاشم سلیمی آشتیانی» بیش از چهار دهه از عمر با برکت و شریف خویش را معطوف به یاری به محرومان و معلولان کرد و با علاقه وصف ناپذیری که در خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه داشت، «انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی» را بنا نهاد.

بدون تردید خدمات ارزشمند این انسان مومن و شریف به ویژه در امر مدرسه‌سازی و توسعه مدارس استثنایی، برای ترویج علم و دانش و برقرای عدالت تربیتی ،حسنه‌ای جاویدان و چراغ روشنی برای آن مرحوم در سرای ابدی خواهد بود.

دعای خیر هزاران دانش آموز در مدارسی که به همت والای آن نیکوکار بزرگ ساخته و تجهیز شد قطعا توشه آخرت و بدرقه راه آن مرد بزرگوار است.

ضمن تسلیت و تعزیت درگذشت مرحوم آشتیانی به خانواده معزا، جامعه خیرین مدرسه ساز و انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی، از درگاه باری تعالی برای آن خیر وارسته رحمت الهی و آرامش ابدی آرزو می‌کنم‌.

حمیدرضا خان محمدی 

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار