پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش قم به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

قم (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در پیامی، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۶۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش قم به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هفته دولت، برای تمامی کارگزاران انقلاب اسلامی ایران فرصتی است که در آن عملکرد خود را با شهدای والامقام این هفته، شهیدان رجایی، باهنر و سید الشهدای خدمت، آیت الله رئیسی مورد مقایسه قرار دهند و از این رهاورد به رفع کاستی ها و ارتقای روحی و عملی خود بپردازند.

 نباید از یاد برد، گام نخست انقلاب اسلامی ایران که به فرموده مقام معظم رهبری «حفظه الله تعالی»، بدون خیانت به اهداف و آرمان های انقلاب پشت سر گذاشته شد و امروز وارد گام دوم، یعنی خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی شده ایم، به واسطه خودسازی درونی نیرو ها و عناصر اصلی این نهضت همچون شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و .... شکل گرفته است.

در گام دوم انقلاب اسلامی، بیش از پیش باید به ضرورت حضور افرادی خودساخته، که توانایی تأثیرگذاری و مدیریت انقلابی دارند پی ببریم که عمده این مسئولیت بر دوش آموزش و پرورش و معلمان است و امسال هفته دولت را در حالی برگزار خواهیم کرد که منتخب ملت در دولت سیزدهم، مدال شایستگی خود را از خدا دریافت کرده و به افتخار شهادت نائل آمد که شهید رئیسی عزیز با تمام وجود به قدرت مردم ایمان داشت و باور داشت با همت و کمک آنان می توان موانع بزرگ را کنار زد و اکنون فرزند دیگری از فرزندان انقلاب که مقام معظم رهبری ایشان را شخصیتی فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند دانسته اند با لطف و عنایت الهی در پیشبرد اهداف و برنامه های نظام اسلامی موفق و مؤید باشند.

آموزش و پرورش استان در سال گذشته تبلور غیرت ملی، حماسه سازی معنوی و پیشرفت علمی بوده است، از کسب رتبه اول قرائت قرآن در جهان، توسط دانش آموز پر افتخارمان مهدی اکبری زرین گرفته تا کسب مدال نقره المپیاد فیزیک دانش آموزان جهان توسط جوان برومندمان، جناب آقای ابوالفضل شیری، از حضور عاشقانه معلمان در طرح خادمیاران رضوی و آموزش رایگان به دانش آموزان گرفته تا طرح حمایت هر فرهنگی به نیابت از یک شهید حامی یک یتیم، از برگزاری امتحانات نهایی که در نهایت سلامت و کیفیت به انجام رسید تا افتتاح ۱۴۶ آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی، همگی گواه دستاورد های بی نظیر دانش آموزان و فرهنگیان دلسوز بوده است.

افتخار داریم در کنار معلمان شریف که همواره پای کار انقلاب و نظام بوده اند، در ایام تابستان پس از انجام پروژه های سنگین استخدامی و رتبه بندی، مسئله کمبود معلم را با حضور مجاهدانه آنان برطرف کنیم و پس از آن در عرصه های گوناگون زمینه ورود حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات چهاردهیمن دوره ریاست جمهوری، را فراهم کنیم.

در سفر رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با مجاهدتی چند روزه، میز پاسخگویی به شهروندان را برپا کردیم و بیش از ۲ هزار درخواست را پذیرا بودیم و اندکی بعد در شهادت فدایی ملت، همگی پای پیکرهای شهدای خدمت عهدی مجدد بستیم تا هیچ گاه میدان را از حضور خود خالی نکنیم.

در پایان بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان همیشه جاودان خدمت به ملت، شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی از خداوند متعال خواستاریم که همواره در هر رتبه وجایگاهی که قرار داریم خادمی مخلص در خدمت اهداف الهی حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» بوده و با پیروی کامل از دستورات حکیمانه امامین انقلاب، همراه و همیار دولت چهاردهم و رئیس جمهور محترم، دکتر پزشکیان که با رأی اعتماد خانه ملت سکان دستگاه اجرایی را به عهده گرفته اند، زمینه ساز حضور منجی عالم امکان باشیم. 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار