امروز؛ آخرین مهلت شرکت هنرستانی‌ها در جشنواره هنرجوی برتر

تهران (پانا) - امروز مهلت ثبت اثر دانش‌آموزان هنرستانی در جشنواره هنرجوی برتر به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ آخرین مهلت شرکت هنرستانی‌ها در جشنواره هنرجوی برتر

جشنواره هنرجوی برتر ویژه دانش آموزان هنرستان برگزار می‌شود. در این جشنواره دانش‌آموزان هنرستانی از دست‌سازه‌های خلاقانه خود که مرتبط با رشته تحصیلی آنان در هنرستان است، ویدئو تهیه کرده به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌کنند.

10 اثر برگزیده‌ای که توسط دبیرخانه در هر بخش انتخاب شوند به مرحله رای مردمی راه می‌یابند و در این مرحله سه اثر برگزیده از دیدگاه مردم انتخاب می‌شود.

آثار برگزیدگان مرحله اول که 10 اثر می‌باشد توسط دبیرخانه در گروه شاد مجله رشد هنرجو به آدرس roshd_honarjo@ قرار می‌گیرد تا دیگر هنرجویان و تمامی افراد امکان انتقال نظر در مورد آثار هنرجویان را داشته باشند. به این شیوه علاوه بر دیده شدن آثار و کمک به بهبود اثر و پیشرفت دانش‌آموزان بهترین‌ها از میان آثار انتخاب شوند.

جشنواره-داخلی- خبر

هنرجویان برای ارسال اثر تا آخر امروز فرصت دارند با مراجعه به شبکه دانش‌آموزی شاد، در صفحه اصلی بخش رویدادها پنجره جشنواره هنرجوی برتر را پیدا کرده و آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

3 اثر برتر در رای مردمی، سه هنرستانی که بیشترین ارسال اثر را داشته باشند و اثری که بیشترین بازدید در کانال شاد را داشته باشد، حائز رتبه خواهد بود و به این آثار جوایز اهدا خواهد شد.

خبرنگار : آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار