به کار گیری «تازه‌کارها» در شبکه سه

تهران (پانا) - سریال «تازه کارها» با گویندگی ۳۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
به کار گیری «تازه‌کارها» در شبکه سه

به گزارش روابط عمومی و رسانه های نوین معاونت سیما؛ این سریال در گونه اکشن، کمدی و جنایی محصول فرانسه در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی و صدابردار آن سعید عابدی است. شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، امیر حکیمی، مهروالملوک رفیعی طاری، شیرین روستایی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، مینا شجاع، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، سحر صحامیان، مهسا عرفانی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، امیر منوچهری، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، نازنین یاری و رزیتا یاراحمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این سریال داستان وینسنت پیکه و آلبان برن دو دوستی است که یک زندگی معمولی دارند. اما تصادفی در مرکز درگیری‌های گروه‌های خلاف کار شهر قرار می‌گیرند و در‌ نهایت موفق به نابودی و دستگیری آن‌ها می‌شوند.

«تازه کارها» سریال ترکیبی متعادل و جذاب از اکشن و کمدی است و ساختی حرفه ای نیز دارد و به همین خاطر می تواند برای دوستداران آثار مفرح و سرگرم کننده گزینه ی مناسبی باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار