کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی شهر تهران:

اردو فرصت تربیتی بسیار طلایی برای دانش‌آموزان است

تهران ( پانا) - کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی شهر تهران، هدف از برگزاری دوره اردوهای متمرکز دانش‌آموزی شهر تهران را تقدیر از دانش‌آموزان منتخب و برگزیده فعالیت‌های مختلف شهر تهران در پایه تحصیلی متفاوت همچون: مسابقات فرهنگی هنری، اعضای کانون‌های فرهنگی - تربیتی و شورای دانش‌آموزی دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اردو فرصت تربیتی بسیار طلایی  برای دانش‌آموزان است

حسن خوشبخت، کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی شهر تهران با اشاره به این جمله که ( اردو فرصت تربیتی بسیار طلایی است) عنوان کرد: هدف دیگر این اردوها تشویق دانش‌آموزان به انجام فعالیت در حوزه‌های متفاوت و تقدیر از زحمات آنها در طی سال تحصیلی است.

خوشبخت گفت: تمامی نوجوانان (دانش‌آموزان) با قرار گرفتن در کنار یکدیگر در این دوره از اردوها، علاوه بر آشنایی و هم صحبت شدن با هم، انواع مهارت‌های زندگی را می‌آموزند و در کنار آن تحمل هر گونه سختی و صبر در برابر مشکلات و مسائل پیش رو را یاد خواهند گرفت.

وی ضمن بازدید از دستاوردهای مناطق مختلف شهر تهران در نمایشگاه اردویی دختران آفتاب، بیان کرد: همین فرصت بازنگری در رفتار دانش‌آموزان، آینده نگری و امید به آینده و تلاش برای رسیدن به هدف و به عرصه نمایش گذاشتن آثار و خلاقیت‌های خود در برپایی نمایشگاه و اداره اردو و موارد دیگر از دستاوردهای این دوره از اردوهاست.

  وی علاوه بر تاکید به اهمیت درس خواندن در مدارس گفت: چه بهتر که دانش‌آموزان در کنار درس مدرسه در یک کار فرهنگی - تربیتی و یا یک رشته هنری، ورزشی فعالیت داشته و همچون سبدی  مملو از  فعالیت دانش‌آموزی باشند که تقسیم کار در حوزه‌های فرهنگی - هنری، تربیتی، آموزشی، علمی و ... را پرورش دهند. به همین سبب دانش‌آموزان دیگر تک بُعدی نبوده و می‌تواند در این رشته‌ها رشد کرده و به سمت دانش‌آموزان تمام ساحتی پیش بروند که می‌توان از ظرفیت آنها استفاده و آن را پرورش داد.

 

خبرنگار : ثنا فیض اله زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار