دستگیری توزیع‌کننده حرفه‌ای روانگردان در شرق تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای روانگردان با بیش از ۱۸ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری توزیع‌کننده حرفه‌ای روانگردان در شرق تهران

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان در پایتخت، ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از توزیع کنندگان اصلی و سابقه‌دار موادمخدر در تهران است، اقدام به تهیه و قاچاق محموله موادمخدر و روان گردان از یکی از استان‌های شمالی کشور کرده و قصد دارد تا این مواد را در محدوده شرقی تهران توزیع کند.  

وی ادامه داد: از همین رو ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت مجرمانه متهم را تحت رصد و پایش قرار دادند. در همین راستا و با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های متهم، مخفیگاه و شیوه و شگرد وی مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای اجرای عملیات اخذ شد، گفت: ماموران پس از ورود متهم به مخفیگاهش در عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری قاچاقچی سابقه دار مقدار ۱۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد روانگردان را نیز از محل کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی‌ گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه برای وی پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله و موادروانگردان کشف شده به دادسرا ارجاع شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده و دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد.  

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار