مدیر جهاد کشاورزی ارومیه:

170 هزار تن سیب از شهرستان ارومیه صادر شد

ارومیه (پانا) مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت: یکی از اهداف سال گذشته، افزایش بازاریابی و صادرات محصول سیب بود و در این رابطه 170 هزار تن سیب از شهرستان ارومیه صادر شد.

کد مطلب: ۸۱۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
170 هزار تن سیب از شهرستان ارومیه صادر شد

اسکندر علیزاده مدیر جهاد کشاورزی ارومیه با اشاره به پیگیری مجوزهای نهالستان از طریق سازمان جهاد کشاورزی در سال گذشته اظهار کرد: هدف از این طرح، تولید نهال سالم بوده و تاثیر آن، ارائه هرگونه نهال عاری از بیماری و آفت برای تولید محصول بهتر و باکیفیت‌تر بوده است.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته واحد باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی ارومیه تصریح کرد: یکی از اهداف سال گذشته، افزایش بازاریابی و صادرات محصول سیب بود و در این رابطه 170 هزار تن سیب از شهرستان ارومیه صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه افزود: از سایر اقدامات سال گذشته، تولید محصولات گلخانه‌ای در خارج از فصل، نظارت بر وضعیت تغذیه‌ای محصولات و افزایش تولید قارچ خوراکی شامل صدفی و دکمه‌ای بوده است.

وی از مدیریت صحیح باغات در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این اقدام سبب افزایش تولید محصولات سالم و بالا رفتن اطلاعات افراد مراجعه کننده شده و علاوه بر آن از سایر اهداف سال گذشته جهاد کشاورزی ارومیه، تامین هزینه های تولید و برداشت محصولات باغی بود که سبب تولید محصول بیشتر، بهتر و باکیفیت تر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار