جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

3 هزار 400 عدد مواد محترقه در پیرانشهر کشف و ضبط شد

ارومیه (پانا) جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف و ضبط سه هزار و ۴۰۰ عدد مواد محترقه در پیرانشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
3 هزار 400 عدد مواد محترقه در پیرانشهر کشف و ضبط شد

سرهنگ علی ابراهیمی جانشبن فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال شاهد افزایش کشفیات مواد محترقه در ارومیه و استان هستیم افزود: در همین راستا در شهرستان پیرانشهر تعداد سه هزار و ۴۰۰ عدد مواد محترقه توسط مأموران انتظامی این شهرستان شناسایی شد و در نهایت طی عملیاتی ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان پیرانشهر دو محموله قاچاق توسط مأموران انتظامی کشف و ضبط شد که محموله نخست شامل یک صد و ۳۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق خارجی بود و محموله دوم نیز شامل ۳ هزار و ۳۲۵ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق بود کشف و ضبط شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: کشف ۴۰ هزار عدد مواد محترقه توسط مأموران انتظامی شهرستان بوکان یکی دیگر از رخدادهای مهم انتظامی آذربایجان غربی است.

ابراهیمی با اشاره به تعداد متهمین دستگیر شده و تعداد خودروهای توقیف شده در راستای این مأموریت ها بیان کرد: تعداد ۶ نفر متهم دستگیر شده و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

وی از دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۱۹ فقره سرقت از معابر و اماکن توسط مأموران انتظامی شهرستان خوی خبر داد و افزود: توقیف سواری پژو پارس با ۳۵ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده توسط مأموران راهور شهرستان میاندوآب، کشف ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌دژ و کشف هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید توسط مأموران انتظامی شهرستان چالدران از دیگر اقدامات انتظامی استان در این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار