مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

تقویت روحیه تشکیلاتی باید مورد هدف دوره‌های یاوران ولایت باشد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت دستاوردهای دوره‌های یاوران ولایت باید تقویت روحیه مهارتی، معرفتی و تشکیلاتی باشد تا دانش‌آموزان بتوانند فرماندهان موثری باشند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه تشکیلاتی باید مورد هدف دوره‌های یاوران ولایت باشد

علی مطهری در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای دوره طرح «یاوران ولایت» باید مهارتی، معرفتی و تشکیلاتی باشد و طرح یاوران ولایت تلاش دارد استعداد‌های دانش‌آموزان را شکوفا کند.

وی به موضوع شهادت شهید هنیه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شهید هنیه، میهمان ما بودند و دشمنان کوردل، رسم میهمان را رعایت نکرده و ایشان را شهید کردند.

مطهری افزود: استان آذربایجان غربی ۷۷۷ شهید دانش‌آموز و ۱۴۳ شهید فرهنگی را در کارنامه شهدای خود دارد که باید ارج نهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی در رابطه با فلسفه طرح یاران ولایت گفت: دوره «یاوران ولایت» باید بین دانش‌آموزان تبیین شود و در شرایط کنونی جهان که زورگویی به اوج می‌رسد در این راستا تکلیف فرماندهان واحدهای پیشگام معرفی شود. در این دوره‌ها باید به صورت اعتقادی از عمق وجود و بر اساس مبانی دینی، یاور ولایت را بین دانش‌آموزان توجیه و اجرا کنیم و از آن طریق دشمن به‌طور کامل مایوس خواهد شد.

مطهری گفت: فرماندهان واحدهای پیشگام باید از نظر علمی نیز در مدارس خود الگو باشند که اگر نباشند دیگر دانش‌آموزان به شما اهتمام نخواهند داشت و ضعف علمی به عنوان عامل بازدارنده و نقطعه ضعف شما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار