مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

حرفه خبرنگاری عشق به حق‌طلبی و عدالت‌گستری است

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: حرفه خبرنگاری عشق به حق‌طلبی و عدالت گستری است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حرفه خبرنگاری عشق به حق‌طلبی و عدالت‌گستری است

محمود رجبی‌پور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و مایسطرون

اگر زحمات شما(خبرنگارها) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید.(رهبر معظم انقلاب اسلامی)

خبرنگار سمبل آگاهی‌بخشی و حق‌طلبی است. او با تعهد به حقیقت، نگاه دقیق و قلم روشن، نور دانایی و حقیقت را در جامعه می‌گستراند و از حریم مقدس راستی و درستی دفاع می‌کند. بی‌شک حرفه‌ی خبرنگاری جز عشق به حق‌طلبی و عدالت گستری نیست.

خبرنگار باید با وجدان بیدار خویش از انحراف و ناراستی جلوگیری کند و نگذارد جامعه فریب سیاه نمایی‌ها را خورده و روح ناامیدی در بطن آن رسوخ کند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران شهید، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه مدیران، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان جامعه رسانه‌ای استان کرمان به ویژه دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون ایشان را در تحقق رسالت والا و حرفه‌ای به منظور توسعه و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار