ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس فارس آغاز شد

شیراز(پانا)_ معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس اظهار داشت: اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با توجه به شرایط و امکانات موجود در مدارس در سراسر استان اجرا می‌شود و دانش آموزان در قالب ابن فعالیت ورزشی ، با فعالیت‌های گروهی نیز آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۹۶۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس فارس آغاز شد

احمد علی قهرمانی در آیین افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در آموزشگاه ابتدایی خاکره آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز گفت: باید فرصت‌هایی در مدارس ایجاد شود تا همه دانش آموزان به تحرک وادار شوند و المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای ازجمله این فرصت‌هاست.

قهرمانی با اشاره به اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در 50 درصد مدارس استان و مشارکت نزدیک به 450 هزار دانش‌آموز افزود: هدف المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، کشف استعدادهای ورزشی و اعزام آن‌ها به‌عنوان گروه‌های منتخب ورزش دانش‌آموزی استان در مسابقات کشوری است .

او اضافه کرد: دانش آموزان در المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای علاوه بر تحرک ، نشاط و رقابت ،در عین رفاقت کار جمعی را می‌آموزند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز نیز با اشاره به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فوق‌برنامه برای افزایش فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان ،خاطرنشان کرد: طرح‌هایی همچون حیاط پویا ، المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای ، کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای ، طرح مدرسه قهرمان در مدارس ایجادشده است.

شهباز گودرزی ادامه داد: یکی از زیر نظام‌های سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، در خصوص فضاهای آموزشی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی توسط دولت و به‌ویژه خیرین مدرسه‌ساز انجام‌شده است که نمونه آن همین آموزشگاه خیر ساز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار